ویرات کوهلی از یک آزمایش مهم هاردیک پاندیا به هند گزارش داد

هاردیک پاندیا اخراج خود را با ویرات کولی در یک مسابقه آزمایشی برای هند جشن می گیرد.© توییتر


ضربات باورنکردنی هاردیک پاندیا در سری توپهای سفید به او یک نسخه اضافی از “تکمیل کننده” تعیین شده داد ، اما ویرات کولی ، کاپیتان هندی واضح است که واگن باید بولینگ را به طور منظم شروع کند تا برای کریکت آزمایشی در نظر گرفته شود. در اولین و سومین ODI پاندا 90 و 92 امتیاز کسب کرد و در دومین مسابقه T20I بدون پیروزی در 22 توپ 42 برد کسب کرد که به هند کمک کرد سری T20 را ببندد و جایزه مرد سری را دریافت کند. کوهلی در پاسخ به این س whetherال که آیا وسوسه می شود Pandia را به عنوان یک گزینه خالص برای سری بعدی با چهار آزمایش نگه دارد ، منفی گفت. “هاردیك شستن بلد نبود و ما می دانستیم كه قادر به غلت زدن نیست ، اما در IPL فضای اصلی او را دیدیم. اما كریكت آزمایشی كار دیگری است و ما برای شستن به آن احتیاج داریم” – كول در مورد اولویت های.

بوق تجاری

“ما در این مورد صحبت کرده ایم. این یکی از افراد است که تعادل زیادی را در شرایط خارج از کشور مانند آفریقای جنوبی ، انگلیس برای ما به ارمغان می آورد. ما توانسته ایم برای مدت زمان طولانی تری رقابت کنیم و او تعادل زیادی را از نظر بولینگ خود اضافه می کند.”

کوهلی معتقد است که پاندیا در منطقه ای قرار می گیرد که دوست دارد در تمام قالب های بازی بازی کند.

کاپیتان گفت: “او قطعاً در منطقه ای است که می خواهد در هر سه رشته برای هند بازی کند. این همیشه” عامل X “او بوده است. در کریکت توپ سفید کسی را پیدا کرده ایم که می تواند بازی را به طور مداوم به پایان برساند.”

اما ، وی گفت ، حتی پاندیا می فهمد كه باید به اوج بولینگ برگردد.

بالا رفته

“او خودش می خواهد به سالن بولینگ برگردد و اطمینان حاصل کند که در آزمایشات در دسترس است زیرا در عرض پنج روز اهمیت آن بسیار بیشتر می شود ، کمی بیشتر است.

وی افزود: “او می فهمد كه باید دوباره به قدرت برگردد.”

مباحث ذکر شده در این مقاله