زیدان تحت فشار بود تا کار “رئال” را نجات دهد – فوتبال

زین الدین زیدان ، سرمربی رئال مادرید در سفر دشوار شنبه به سویا به شدت به یک پیروزی احتیاج دارد تا سرنوشت قهرمان لالیگا را در موقعیت چهارم بد قرار دهد. رسانه های محلی گزارش می دهند که پس از آنکه “رئال” سه مسابقه از پنج مسابقه آخر را از دست داد و هفت امتیاز از جایگاه اول در رقابت های حفظ عنوان اسپانیا به دست آورد ، فرانسوی فقط دو بازی برای نجات شغل دارد.

زیدان آخرین شکست را ایجاد کرد: شکست 2-0 مقابل شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا در روز سه شنبه.

“من استعفا نمی دهم … ما در گذشته موارد سختی داشته ایم و همیشه شرایط سختی وجود خواهد داشت. این یک سری نتایج بد است ، درست است ، اما ما باید ادامه دهیم. “

“من قدرت ادامه کار را دارم ، به همه چیز و بازیکنان نیز خواهم داد.”

خط دفاعی رئال به خصوص بدون کاپیتان سرخیو راموس که در دیدار روز شنبه از باشگاه پسرانش با مشکل همسترینگ شک دارد ، آسیب پذیر بود.

مدافعان دنی کارواخال و آلوارو آدریوزولو و همچنین فدریکو والورده و هافبک و ادن هازارد و لوکا جوویچ هافبک نیز غایب خواهند بود.

کنایه از وضعیت توسط جولن لاپتگی ، رئیس “سویا” از دست نخواهد رفت ، که در اکتبر 2019 توسط “رئال” اخراج شد و زیدان جایگزین او شد. “سویا” با یک بازی پشت سر گذاشتن یک امتیاز عقب از “رئال” در مکان پنجم است.

دو و میدانی مادرید ، تنها تیم بدون شکست این بخش ، اگر شنبه میزبان وایادولید باشد ، می تواند به طور موقت مقام اول جدول را از آن خود کند. دیگو سیمئونه با رئال سوسیداد دو امتیاز عقب است ، اگرچه آنها دو بازی کمتر سپری کردند.

لوئیز سوارز ، مهاجم ورزشكار ممكن است در دسترس باشد اگر پس از انزوای خود بر روی COVID-19 آزمایش منفی را پس دهد ، اما دیگو كاستا ، شریک اعتصاب ، به وضوح در ترومبوز ورید عمقی وجود ندارد.

“بارسلونا” ، که عاشق رقیب دیرینه رئال است ، نیز در تلاش است ، شنبه شب از بسته غافلگیرانه “کادیز” دیدن خواهد کرد.

تجهیزات اخیراً پیشرفته ، که در رده ششم بالاتر از کاتالان ها قرار دارند ، در این فصل رئال مادرید را شکست داده اند.

در غیر این صورت ، رهبران لیگ سوسیه داد در دربی باسک به آلاوس می روند و ایبار روز دوشنبه میزبان والنسیا است.