آفریقای جنوبی – انگلیس: Eoin Morgan از استفاده از سیگنال های بالکن تیم دفاع می کند

آفریقای جنوبی - انگلیس: Eoin Morgan از استفاده از سیگنال های بالکن تیم دفاع می کند

انگلیس با هدایت یان مورگان در سری سه مسابقه T20I مقابل آفریقای جنوبی با نتیجه 3 بر 0 پیروز شد.© خبرگزاری فرانسه


کاپیتان یک روزه انگلیس ، جان مورگان روز پنجشنبه گفت که به استفاده از سیگنال های بالکن تیم ادامه خواهد داد. پخش تلویزیونی در جریان سومین نشست بین المللی “Twenty20” علیه آفریقای جنوبی در نیولند در کیپ تاون روز سه شنبه تصاویری از اعداد و حروف نمایش داده شده توسط تحلیلگر ویدئو ناتان لیمان را ضبط کرد. مورگان گفت: “هیچ سیگنال واقعی وجود نداشت.”

بوق تجاری

مورگان گفت: “همیشه از تغییر لباس به ما در زمین ارتباط دائمی ، از نظر كلامی یا جسمی وجود داشته است تا به بهبود تصمیمات وی به عنوان كاپیتان و تصمیمات جاس باتلر به عنوان ناخدا كمك كند.”

به گفته وی ، تیم انگلیس تحقیقاتی را قبل از بازی انجام داد و هرگونه سیگنال باید نشان می داد که چگونه داده ها در طول بازی تغییر می کنند.

“این چیزی است که ما قبل از بازی بسیار استفاده می کردیم و اکنون در حال آزمایش بازی هستیم تا ببینیم آیا می توانیم نتایج خود را در زمین بهبود دهیم.”

مورگان فاش کرد که از سیگنال ها در هر سه مسابقه T20 استفاده شده است.

مورگان قبل از یک سریال یک روزه یک روزه در برابر آفریقای جنوبی که از جمعه در نیولند شروع می شود ، گفت: “تصمیمات زیادی با تصمیم من متفاوت بود. من فکر می کنم سه بازی در بازی اول ، دو در دوم و یک زوج در سوم بود.”

وی گفت كه معتقد است نوآوریهای تاكتیكی “100 درصد با روح بازی مطابقت دارد.”

بالا رفته

پیش از این گزارش شده بود که تیم ملی انگلیس برنامه خود را برای استفاده از سیگنال با مسئولان مسابقه قبل از اولین مسابقه پاک کرده است.

مورگان گفت: “ما قطعاً آن را ادامه خواهیم داد تا به اندازه کافی نمونه گیری کنیم تا ببینیم آیا تصمیم گیری میدانی ما را بهبود می بخشد.”

مباحث ذکر شده در این مقاله