زمانی که ام اس دونی آخرین بار در استادیوم ساوای منسینگ بازی کرد، طرفداران آواتار عصبانی او را مشاهده کردند. ویدیوی ویروسی

MS Dhoni در سال 2019 درگیر مشاجره شدید با داوران شد© توییتر

چنای سوپر کینگز (CSK) و راجستان رویالز (RR) برای دومین بار در لیگ برتر هند (IPL) 2023 به مصاف هم می روند. تیم سانجو سامسون در بازی برگشت پیروز شد. در حالی که دو تیم برای دیدار دوباره در استادیوم ساوای منسینگ در جیپور آماده می شوند، یک ویدیوی قدیمی از ام اس دونی دوباره در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. فصل IPL 2019 بود که این اتفاق رخ داد و طرفداران این فرصت را پیدا کردند که دونی را در یک «آواتار عصبانی» نادر ببینند.

مسابقه بین رویالز و سوپر کینگز تبدیل به یک میخکوب شد. در اور چهارم مسابقه فینال، بن استوکس از راجستان یک پرتاب کامل به میچل سانتنر از چنای زد که ضربه محکمی به توپ برای دبل زد. اولیاس گاند، داور خطوط ابتدا دست خود را برای علامت دادن به توپ نه بلند کرد، و معتقد بود که پرتاب کامل بالاتر از خطا است، اما بروس آکسنفورد، داور چهار پا، آن را رد کرد.

کاپیتان CSK پس از دیدن درام در مرکز خوشحال نبود. اما اتفاقی که بعد افتاد انتظار نمی رفت.

Dhoni به سرعت وارد زمین بازی شد و به این تصمیم اعتراض کرد. او با دو قاضی وارد بحث و گفتگو شد. اینم ویدیو:

چندین بازیکن راجستان رویالز نیز درگیر این جنجال بودند.

در پایان، دانی مجبور شد به گودال برگردد زیرا درخواست او مورد خنده قرار گرفت. سانتنر چند دوش دیگر در اینینگ های بعدی انجام داد و قبل از اینکه استوکس را در آخرین توپ به حداکثر رساند تا تیمش در مسابقه پیروز شود.

پس از پایان بازی، داور یک پنالتی جدی اعلام کرد. او به دلیل نقض قوانین رفتاری IPL 50 درصد از حق بازی خود را جریمه کرد. دانی به جرم سطح 2 اعتراف کرد.

اگرچه CSK در این مسابقه پیروز شد، بسیاری از دونی به دلیل رفتار او در فینال انتقاد کردند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله