یک کمدی از اشتباهات در حالی که Betters به ​​دلیل بهم ریختگی فیلدرز 3 ران می گیرد. خنده تضمین شده است – تماشا کنید

در کنار مهارت، حضور ذهن در کریکت بسیار مهم است. حتی با وجود بهترین بازیکنان، گاهی اوقات تیم ها به دلیل عدم کاربرد و انسجام بین بازیکنان، اغلب خود را در سمت بازنده می بینند. این در تمام سطوح کریکت از سطح ارشد تا سطح جوان استفاده می شود. ویدیویی که اخیراً در رسانه های اجتماعی منتشر شده است نشان می دهد که کار تیمی در کریکت چقدر مهم است. در مسابقه‌ای که به نظر می‌رسد یک مسابقه داخلی کریکت در هند است، که در زمینی مات برگزار می‌شود، نمایشی از حماقت و عدم هماهنگی بین اعضای تیم در زمین وجود دارد، زیرا خفاش‌های حریف برای سه ران به میدان می‌روند. پس از رخ دادن سرنگونی، میدان‌بازان تمرکز خود را از دست می‌دهند و می‌بینند که ضربه‌ها برای سه ران دویدن. اجرای چهارم نیز امکان پذیر بود، اما در نهایت یکی از ضربات شکسته شد.

تماشا کنید: Comedy of Errors as Betters Scores 3 Runs on Fielders’ Trouble

در همین حال، طبق گزارشی در PTI، صاحبان امتیازهای برتر IPL در تلاش هستند تا شش بازیکن برتر انگلیس را متقاعد کنند که کریکت بین‌المللی را کنار بگذارند و قراردادهای سالانه تا سقف 5 میلیون پوند برای بازی در لیگ‌های T20 امضا کنند. سال، گزارش “تایمز لندن”. تقریباً تمام 10 فرنچایز IPL به لیگ‌های مختلف از جمله CPL (هند غربی)، SA T20 (آفریقای جنوبی)، لیگ جهانی T20 (امارات متحده عربی) و لیگ برتر آینده T20 در ایالات متحده منشعب شده‌اند. با این حال، در این گزارش اشاره ای نشده است که با کدام فرنچایزها تماس گرفته شده است یا بازیگران درگیر در این بحث چه کسانی هستند.

همچنین یک لیگ جاه طلبانه عربستان سعودی T20 وجود خواهد داشت که برخی از فرنچایزهای IPL ممکن است در آن سرمایه گذاری کنند.

تایمز به نقل از این گزارش می‌گوید: «مذاکرات اولیه پس از آن صورت گرفت که حداقل شش بازیکن انگلیسی، از جمله برخی از ستاره‌های بین‌المللی، توسط مالکان امتیاز IPL تماس گرفتند و از آنها پرسیده شد که آیا اصولاً با معامله‌ای موافقت می‌کنند که تیم هند را اصلی‌ترین تیم خود کند. کارفرما، نه بانک مرکزی اروپا یا یک شهرستان انگلیسی.” این پیشرفت به دنبال بحث‌هایی در بین اتحادیه‌های بازیکنان در سراسر جهان در مورد پیامدهای بالقوه قراردادهای 12 ماهه فرانچایز است، که گامی مهم به سمت یک مدل فوتبال است که در آن بازیکنان نخبه ابتدا با تیم خود قرارداد می‌بندند و برای انجام وظایف بین‌المللی آزاد می‌شوند. برعکس

یک منبع به تایمز گفت که پیشنهادات قرارداد ممکن است در اوایل سال جاری ارائه شود.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله