ریکی پونتینگ در GT Star: «می‌تواند افزوده ارزشمندی برای هند در فینال WTC باشد».

عکس از فایل ریکی پونتینگ© BCCI/Sportzpics

ریکی پونتینگ، اسطوره بتینگ معتقد است که هند باید هاردیک پاندیا را در ترکیب خود برای بازی فینال جام جهانی تست مقابل استرالیا در لندن انتخاب می کرد و گفت که توانایی همه جانبه او می توانست عامل تعیین کننده در این بازی باشد. پاندیا از سال 2018 هیچ تستی انجام نداده است و به دلیل مشکلات تناسب اندام، از فرمت پنج روزه خودداری کرد. اما پونتینگ احساس می‌کرد که پاندیا می‌تواند در تمام درگیری‌های برنده همه چیز در The Oval از 7 تا 11 ژوئن بازی کند. در درجه اول به این دلیل که او در هر بازی در IPL تازه به پایان رسیده برای گجرات تایتانز که کاپیتان آن است، گل زد.

پونتینگ برای ICC Review نوشت: “…من فکر کردم روز گذشته ممکن است مردی به ارزش هاردیک پاندیا در این بازی برای هند در یک مسابقه آزمایشی وجود داشته باشد.”

من می دانم که او در سابقه می گوید که بازی در یک مسابقه آزمایشی احتمالاً برای بدنش کمی سخت است. اما برای یک بار… او هر بازی را از طریق IPL انجام می دهد و سریع توپ می زند.” کاپیتان سابق استرالیا، همچنین سرمربی دهلی کپیتالز در IPL، گفت که پاندیا می تواند ایکس فاکتور برای تیم هند در فینال WTC باشد که در 7 ژوئن آغاز شد.

او (پاندیا) می‌تواند آن ایکس فاکتور باشد که فقط یک بازی را انتخاب کند، وارد شود و ببیند با چوب و توپ چه می‌تواند بکند. او می تواند تفاوت بین دو تیم باشد.” پاندیا، 29 ساله، از اولین بازی خود در سال 2017 تاکنون 11 تست انجام داده است، و 532 ران با میانگین 31.29 با صد و چهار پنجاه به ثمر رسانده است. او 17 ویکت با میانگین 31.05 گرفت.

پاندیا در 74 بازی ODI که تاکنون بازی کرده است، 1584 ران با میانگین 33.00 و 72 ویکت به ثمر رسانده است. در T20Is، او 1271 دوش از 87 مسابقه به ثمر رساند و 69 ویکت را اسکالپ کرد.

پاندیا گجرات تایتانز را به اولین قهرمانی خود در IPL در سال 2022 هدایت کرد اما روز دوشنبه در فینال آن فصل به چنای سوپر کینگز ماهندرا سینگ دونی شکست خورد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله