“اول برای تمرین آمدن و آخرین نفر برای ترک”: RCB Pacer پیش از فینال WTC از ویرات کوهلی تمجید کرد.

جاش هزلوود، سرعت‌دهنده استرالیایی، ویرات کوهلی و محمد سراج، هم تیمی‌های رویال چلنجرز بنگلور را پیش از دیدار فینال جام جهانی تست مقابل هند در اووال که از 7 ژوئن آغاز می‌شود، تمجید کرده است. هازلوود که در شش ماه گذشته با مصدومیت های متعددی دست و پنجه نرم کرده بود، مجبور شد دوره IPL خود را به دلیل یک مشکل جانبی کوتاه کند. با این حال، او احساس می کند که فاصله زیادی با بولینگ با قدرت کامل ندارد زیرا استرالیا برای فینال بزرگ آماده می شود. هازلوود در مورد کوهلی که ویکت او را در The Oval هدف قرار خواهد داد، گفت که اخلاق کاری فوق ستاره هندی چیزی است که او را به بازیکنی تبدیل می کند که هست.

“من فکر می کنم این احتمالاً به سختی او کار می کند (که برجسته است). ابتدا تناسب اندام او – و سپس مهارت او، به ویژه ضربه زدن و میدان زدن او.

او همیشه اولین کسی است که تمرین می کند و آخرین نفری است که می رود… و شدت تمرینی که او در هر زمان انجام می دهد در سطح بالایی است که بقیه را به سمت خود می کشاند. هزلوود به ICC گفت: این می تواند به بازیکنان دیگر نفوذ کند و آنها را بهتر کند.

هزلوود در مورد سراج ویکت‌بر پیشرو RCB، که انتظار می‌رود نقش مهمی در فینال WTC بازی کند، گفت: «من در آنجا (برای RCB امسال) کمی دیر آمدم، اما او قبل از آن آتش گرفته بود.

او هر بار در بالای ویکت قرار می گیرد و احتمالاً این یک شرط بندی اقتصادی بوده است، زیرا بولینگ در چینناسوامی (زمین خانگی RCB) گاهی غیرممکن است و او برای شش یا شش و نیم اوور رفت. او کنترل زیادی داشت. و او به خوبی تا سالن بولینگ بولینگ می کند.”

“نزدیک به بولینگ با سرعت کامل”

تیم کریکت استرالیا پیش از فینال WTC در فرمبی انگلستان تمرین کرد. هزلوود روز دوشنبه با تیم تمرین کرد و گفت که از حضور در بازی بزرگ احساس خوبی دارد.

تناسب اندام من بسیار خوب است و فقط باید هر جلسه را از اینجا تا این تاریخ (7 ژوئن) مشخص کنم.

ما احتمالاً سه تا چهار جلسه اضافی خواهیم داشت – بات علیه توپ و سپس چند روز طولانی‌تر در تور یا ویکت وسط در لندن – بنابراین فقط آن چند جعبه آخر را علامت می‌زنیم و با هر جلسه به خوبی تمرین می‌کنیم.» گفت.

“خیلی نزدیک بود (امروز به سرعت کامل). من دیروز برای استراحت و استفاده بیشتر از جلسه امروز برای یک کاسه کوچک رفتم، بنابراین احساس خوبی دارم. همیشه خوب است که اولین کاسه را از سر راه برداریم و وقتی به آن می رسیم. لندن ما انجام خواهیم داد.»

هزلوود قبل از شعله ور شدن مصدومیتش فقط توانست در سه بازی در لیگ برتر بازی کند.

در T20 شما هر بار توپ های مختلف زیادی می خورید. یک توپ عریض، یک توپ خرد شده، یک توپ کندتر و احتمالاً کمی سفت است و یک تکه بافت اسکار از آسیب های قبلی شعله ور شده است.

اوضاع خیلی سریع آرام شد، من یک هفته استراحت داشتم اما 100 درصد به IPL برنگشتم. اما چند جام گذشته خوب بود و من خوب ساختم.»

هازلوود با انجام 15 تست در برابر هند، مشتاقانه منتظر بازی با غول های آسیایی در زمینی بی طرف است.

این شگفت انگیز است که فکر می کنم فقط در مقابل آنها کریکت بازی کرده ام. بازی با آنها اینجا در انگلیس جالب خواهد بود.

او گفت: “برای هر دو تیم جالب خواهد بود که ببینند بازی آنها در استرالیا یا هند چگونه است و چقدر متفاوت است زیرا معمولا فقط در آنجا بازی می کنید.”

او افزود: “این هیجان انگیزترین است و همه مشتاقانه منتظر هفته آینده هستند.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله