ریشابه پنت عصای زیر بغلش را رها می کند و خودش راه می رود. واکنش ویروسی Suriyakumar Yadav. نگاه کن

تماشا کنید: ریشابه شلوار عصا را زمین می زند و خودش راه می رود.  واکنش ویروسی Suryakumar Yadavs

ریشابه شلوار (سمت چپ) در مسیر بهبودی است© اینستاگرام

Rishabh Pant گام بزرگی به سمت بهبودی پس از یک تصادف جاده ای برداشت، زیرا batsman ویکت بان تیم کریکت هند توانست بدون کمک عصا راه برود. در ویدئویی که در اکانت اینستاگرامش منتشر شده، پانت دیده می شود که عصاهای خود را دور می اندازد و بدون هیچ مشکلی راه می رود. در این ویدئو، پنت با مربی‌اش نشان داده می‌شود که او ابتدا سعی می‌کرد با عصا راه برود قبل از اینکه آن‌ها را دور بیندازد تا هواداران خوشحال شوند. تم فیلم ‘KGF’ در پس زمینه پخش می شد.

“روز بدون عصا دیگر مبارک!” پت این ویدیو را شرح داده است.

هاردیک پاندیا یک ایموجی آتش منتشر کرد و نظر سوریاکومار یاداو قلب ها را به خود جلب کرد.

اسپایدی برگشت! قدرت بیشتر برای شما،” ضربه زن سرخپوستان بمبئی نوشت.

پانت وقتی صبح جمعه پشت فرمان در بزرگراه دهلی-دهرادون به خواب رفت، وقتی ماشین لوکسش به جاده جداکننده برخورد کرد و آتش گرفت، فرار معجزه آسایی داشت. پلیس این جوان 25 ساله که برای غافلگیری مادرش به سمت زادگاهش Roorkee می رفت، پس از تصادف در Manglaur در منطقه Haridwar اوتاراکند در حوالی ساعت 5:30 صبح از ناحیه سر، پشت و پا آسیب دید اما در وضعیت پایدار است. گفت. شلوار در حال حاضر در بیمارستانی در دهرادون بستری است.

بر اساس گزارش ESPNCricinfo، نتایج MRI مغز و نخاع ریشابه پنت به حالت عادی بازگشته است. او به دلیل جراحات، پارگی و جراحات صورت، تحت عمل جراحی پلاستیک قرار گرفت. پنتا روز شنبه روی مچ پا و زانوی خود MRI خواهد گرفت زیرا درد و تورم وجود داشت.

این گزارش می افزاید که پزشکان بیمارستان مکس در دهرادون، جایی که پانت در آن بستری شده بود، او را به دلیل مشکوک شدن به آسیب رباط زانوی راست و آسیب مشکوک به آسیب رباط مچ پای راست، در یک آتل زانو قرار دادند. آخرین بولتن پزشکی بیمارستان می گوید که پنت “باثبات، هوشیار و جهت گیری” است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله