رکوردهای فراوان! 5 ضربه بزرگ توسط Yashaswi Jaiswal در Historic Knock vs KKR در IPL 2023

یاشاسوی جیسوال برای راجستان رویالز در IPL 2023 بازی می کند© BCCI

این نمایشگاه یاشاسوی جیسوال در باغ ادن در روز پنجشنبه بود، زیرا راجستان رویالز سریع‌ترین پنجاه بازی تاریخ لیگ برتر هند (IPL) را افتتاح کرد تا تیمش را به پیروزی بر کلکته نایت رایدر برساند. جیسوال در سال 98 با 57 تحویل با 13 مرز و 5 سیکس عظیم به پایان رسید. این یک بازی ویژه از سمت چپ دست بود که مورد تحسین طرفداران و کارشناسان قرار گرفت. فصل 2022 فصل ویژه ای برای جیسوال بوده است، که قبلاً قرن ها در مسابقات گلزنی کرده است و در حال حاضر در رقابت برای کلاه نارنجی تنها با یک دویدن از Faf du Plessis عقب است.

نگاهی به چند رکوردی که جیسوال در هنگام ضربه انفجاری خود شکسته است –

این سریعترین نیم قرن در تاریخ IPL بود. این جوان تنها با 13 توپ به این شاهکار دست یافت – یک رکورد کمتر از رکورد قبلی که به طور مشترک توسط KL Rahul و پت کامینز برگزار می شد.

پنجاه همچنین در مورد اورهای تیمی سریعترین بود. جیسوال به نقطه عطف 2.5 بار رسید.
جیسوال در اولین اور اینینگ های RR مقابل نیتیش رانا 26 ران به ثمر رساند.

این بالاترین رکورد یک ضربه زن در اولین اوور یک دوره IPL بود که از 24 ران پریتوی شاو در سال 2021 پیشی گرفت.

دور زدن 26 دومین اور برتر در IPL بود. این رکورد متعلق به رویال چلنجرز بنگلور است که در سال 2011 در اولین مسابقه مقابل هندی های بمبئی 27 ران به ثمر رساند.

جیسوال همچنین از ایشان کیشان پیشی گرفت و به بهترین گلزن در یک فصل IPL تبدیل شد. جیسوال در حال حاضر 575 دوش در فصل دارد در حالی که کیشان در IPL 2020 516 گل به ثمر رسانده است. رکورد کلی متعلق به شان مارش استرالیایی است که در فصل افتتاحیه مسابقات در سال 2008 616 دوش را به ثمر رساند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله