“با یک چپ دست…”: ستاره KKR از تصمیم کاپیتان نیتیش رانا برای اولین ضربه زدن دفاع می کند.

ونکاتش ایر، بت‌باز درجه یک نایت رایدرز، از تصمیم نیتیش رانا مبنی بر گرفتن اولین ویکت مقابل راجستان رویالز پس از واگذاری 26 ران توسط کاپیتان دفاع کرد. رانا با دفاع از امتیاز متوسط ​​149، طعمه هجوم یاشاسوی جیسوال، بازکننده RR شد و او او را برای 26 ران با دو شش و سه چهار ضرب شکست داد که تنها در 13.1 اور، آهنگ پیروزی RR را رقم زد.

ونکاتش در جریان تعامل رسانه ای پس از بازی خاطرنشان کرد: با وجود چپ دست (جیسوال) در خط چین و این واقعیت که او یک بازیکن آف اسپینر است، فکر نمی کنم این گزینه اشتباهی باشد.

این تصمیم بی‌معنا به نظر می‌رسید زیرا KKR وارون چاکرابورتی (17 ویکت) را در بالای صفحه داشت، اما ونکاتش گفت که بیشتر به مسابقات مربوط می‌شود.

همه ما می دانیم که او با کاسه چه کاری می تواند انجام دهد. او ویکت های مهمی را در دوران حرفه ای خود انتخاب کرده است. متأسفانه به نفع ما نشد، اگر ویکت (جیسوال) را می گرفت، کاپیتانی بود. چنین اتفاقاتی در زمین می افتد.” ونکاتش که رانا را یک “پرنده باورنکردنی” خطاب کرد، این چالش بحث برانگیز را توضیح داد.

ویکت کمی بالا نگه داشت و در سمت کندتر قرار داشت. ما می‌خواستیم از چرخش با توپ جدید استفاده کنیم.

“این کار درست نشد، بنابراین سؤالات. اما رعنا یک توپ انداز باورنکردنی است، او آمد و هر جا که با بولینگ اکونومی بولینگ می زد، ویکت ها را انتخاب کرد. یک بازی او را تبدیل به بازیکن بدی نمی کند.” ونکاتش با ستایش از تلاش‌های میدانی RR، همچنین گفت که صیدهای هیجان‌انگیز توسط شیمران هتمایر و ساندیپ شارما آنها را به عقب کشید.

در حالی که هتمایر جیسون روی را با دویدن و پرش خوب در مرز پای مربعی اخراج کرد، شارمای غواصی در اواسط آف با کوره ای برخورد کرد تا شروع پرشور رحمان الله قرباز را پایان دهد.

دو نفر اول در اوورهای متوالی توسط ترنت بولت در پاورپلی اخراج شدند.

آنها هم شوت های خوبی داشتند و هم شکارهای عالی. آنها به راحتی حدود 20 دویدن به اضافه را در زمین ذخیره کردند که در T20 غیر قابل باور است.

دو ویکت و دو ضربه زن جدید در زمین که ضربه زدن به آنها آسان نبود، اینجاست که فکر می کنم سرعتمان را کاهش دادیم.

من این را به عهده می‌گیرم که در آنجا توپ‌های نقطه‌ای زیادی بازی کنم. من نیاز داشتم بیشتر بچرخم، فاز متعلق به راجستان بود.

“احساس می‌کرد که جیسوال به دروازه دیگری ضربه می‌زند”

بازکن جوان RR Jaiswal با یک ویکت چالش برانگیز سریعترین IPL پنجاه را در مسیر به 98 not out (47b) زد.

ونکاتش گفت: “ویکت تغییر چندانی نکرده است. فقط ضربه زدن جیسوال باورنکردنی بوده است. روشی که او در هر توپ بازی می کند، ما پاسخی به فشار او نداشتیم.”

ما احساس می‌کردیم که او در مسیری کاملاً متفاوت می‌کوبد، زیرا هیچ یک از بت‌سن‌های دیگر آنجا نبودند، پس به او افتخار می‌کنیم.

«این تنوع مشت‌هایی است که او استفاده می‌کند مؤثر و هنوز سنتی است. فقط یک حرکت برگشتی وجود داشت، بقیه حرکات کریکت سنتی بودند. ونکاتش اضافه کرد: او مردی خوش اندام، ضربه زن شگفت انگیزی است. PTI TAP TAP BS BS

موضوعات مطرح شده در این مقاله