رویال چلنجرز بنگلور یازدهم مقابل پایتخت دهلی، IPL 2023 را پیش بینی کرد: چه کسی راه را برای وانیندو هاسارانگا باز خواهد کرد؟

وانیندو هاسارانگا به احتمال زیاد مقابل دهلی کپیتالز بازی خواهد کرد© BCCI

رویالز چلنجرز بنگلور پس از مواجهه با دو شکست متوالی، با میزبانی از دهلی کپیتالز در مسابقه IPL 2023 در روز شنبه، به دنبال بازگشت به مسیرهای پیروزی خواهد بود. تیم تحت رهبری Faf du Plessis پس از شکست یک ویکت مقابل Lucknow Super Giants در یک رویارویی هیجان انگیز وارد این دیدار خواهد شد. با وجود هدف قوی 213، RCB در سمت بازنده قرار گرفت. با بازگشت ستاره سریلانکایی آنها وانیندو هاسارانگا از وظایف ملی خود، او به احتمال زیاد به تیم XI تیم مقابل دی سی ملحق خواهد شد.

در اینجا چیزی است که ما فکر می کنیم RCB می تواند XI را در برابر DC بازی کند

پس از شروع پیروزی، RCB با شکست های متوالی راه خود را از دست داد.

افرادی مانند Virat Kohli و Faf du Plessis کمک کرده‌اند و در یک نمایش خوب دیگر در روز شنبه حضور خواهند داشت. بازگشت گلن ماکسول به سریال نیز برای میزبانان نوید خوبی است.

محمد سراج با توپ جدید استثنایی بوده است، اما مصیبت های بولینگ مرگ همچنان گریبانگیر RCB می شود، زیرا بولرهای آن ها با سرعت بسیار بالا به بیرون نشت می کنند.

هارشال پاتل، متخصص Deathmatch، نسخه‌ای خسته از خود به نظر می‌رسد و RCB امیدوار است که دیگران نیز پیشرفت کنند.

هاسارانگا با این تیم پیوند خورده است و انتظار می‌رود که مستقیماً وارد یازدهم بازی شود و بخش بولینگ را تقویت کند.

RCB XI در مقابل DC را پیش بینی کرد: ویرات کوهلی، فاف دو پلسیس (ج)، آنوج روات، گلن ماکسول، شهباز احمد، دینش کارتیک (TD)، وانیندو هاسارانگا، دیوید ویلی/وین پارنل، هارشال پاتل، کارن شارما، محمد سراج

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله