پیش بینی پایتخت دهلی یازدهم در برابر رویال چلنجرز بنگلور، IPL 2023: آیا مستفیظور رحمان راه را برای میچل مارش باز می کند؟

دهلی کاپیتالز با چهار شکست در مسابقات یورتمه به دنبال رستگاری در مسابقه IPL 2023 مقابل رویال چلنجرز بنگلور در ورزشگاه ام چیناسوامی در روز شنبه خواهد بود. تیم تحت رهبری دیوید وارنر در حال حاضر در انتهای جدول امتیازات قرار دارد و هنوز یک سری برد را باز نکرده است. DC برای به دست آوردن یک ترکیب ضربتی ثابت تلاش کرد زیرا انتخاب های برتر آنها مانند Prithvi Shaw، Manish Pandey نتوانستند نتایج خوبی ایجاد کنند.

در اینجا چیزی است که ما فکر می کنیم DC می تواند XI را در برابر RCB بازی کند

با بازگشت میچل مارش به اردوی دی سی پس از یک وقفه کوتاه به دلیل ازدواجش، انتظار می رود که او در Playing XI در آنجا حضور داشته باشد. ورود او به این معنی است که مستفی الرحمن می تواند روی نیمکت باشد.

هیچ چیز برای تیم تحت رهبری دیوید وارنر خوب پیش نمی رود و اتاق فکر این تیم در تلاش است تا از پوسیدگی که به وجود آمده است جلوگیری کند.

وارنر در فهرست رانندگان دوم است اما نرخ ضربه 114.83 او باعث نگرانی است. او دریافت دویدن با سرعت سریع دشوار بود و از دست دادن ویکت های انبوه DC فقط کار را برای استرالیایی سخت تر کرد.

مشکلات فنی Prithvi Shaw در برابر حملات سرعت با کیفیت بالا به چشم می خورد و این چیزی است که نمی توان به سرعت آن را برطرف کرد. مانیش پاندی که به جای سرفراز خان وارد شد نیز سهمی نداشت. اولین بازی با دست یاش دال تنها چهار توپ در برابر MI به طول انجامید.

قدرت ضعیف نیمکت تیم از نظر استعداد هندی به این معنی است که کادر مربیگری اکنون فقط ریپال پاتل را برای تکیه دارد.

DC Predicted XI در مقابل RCB: دیوید وارنر (c)، پریتوی شاو، مانیش پاندی، میچل مارش، رایلی روسوو/رومن پاول، آکسار پاتل، لالیت یاداو، آبیشک پورل (TD)، کولدیپ یاداو، هنریش نورژ، خلیل احمد

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله