روهیت شارما ، ایشانت شارما دو آزمایش اول را در استرالیا از دست خواهد داد: گزارش


روهیت شارما و افتتاحیه ستاره هند هند ، دو آزمایش اول علیه استرالیا را از دست می دهند و همچنین بعد از اینکه به BCCI تحویل داده شد که حدوداً یک ماه زمان نیاز دارد ، برای دو نفر دیگر نیز سوال برانگیز خواهد بود. هر دو که در آکادمی ملی کریکت در بنگالورو تحت توانبخشی هستند ، دیگر در مورد قسمت محدود این مجموعه که از روز جمعه با ODI آغاز می شود ، مناقشه ای ندارند.

بوق تجاری

آنها از 17 دسامبر در واحد تست این مجموعه برگزار می شوند ، اما قوانین سختگیرانه قرنطینه حضور آنها را نامشخص کرده است.

روز سه شنبه یک منبع به آژانس PTI گفت: “NCA گزارش داد که روهیت و ایشانت حداقل 3-4 هفته دیگر طول می کشد تا خودشان را هماهنگ کنند.”

هفته گذشته ، روهیت طی گفتگویی با PTI اظهار داشت که آسیب دیدگی عضله همسترینگ طبیعی است و او فقط در حال کار بر روی قدرت و تهویه است تا برای جنگ در NCA آماده باشد.

از طرف دیگر ، ایشانت پس از یک بار جانبی بهبود می یابد.

این منبع گفت: “حتی اگر آنها الان هم بروند ، آنها” قرنطینه سخت “خواهند داشت ، زیرا آنها با یک پرواز تجاری سفر می کنند. قرنطینه سخت به این معنی است که شما نمی توانید مانند کل تیم 14 روز تمرین کنید.

وی افزود: “بنابراین اکنون که تنها کریکت استرالیا می تواند دولت را متقاعد کند و به آنها اجازه دهد در حین قرنطینه آموزش ببینند.”

تیم هند ، که پس از IPL در اوایل ماه جاری با یک پرواز چارتر به اینجا رسید ، به دلیل مبارزه استرالیا با موج جدید بیماری COVID-19 ، مجاز به آموزش قرنطینه شد.

راوی شاستری مربی تیم ملی روز یکشنبه گفت که احتمال بازی دو کریکت در سری “تست” به این بستگی دارد که آیا آنها می توانند این هفته سوار پرواز به استرالیا شوند.

وی گفت: “اگر شما نیاز به بازی در سری Test یا در هر کریکت با توپ قرمز دارید ، باید سه تا چهار روز آینده در پرواز باشید. اگر نیازی به آن نداشته باشید ، مشکل خواهد بود.” گفت

یک سری چهار آزمایشی ، پس از باز شدن شبانه روز در آدلاید ، به ملبورن (26-30 دسامبر) منتقل می شود و پس از آن بازی ها در سیدنی (7-11 ژانویه) و بریزبن (15-19 ژانویه) دنبال می شوند.

بالا رفته

پس از اولین آزمایش هند بدون سرپرست ویرات کولی باقی خواهد ماند زیرا وی برای تولد اولین فرزند خود به کشور باز خواهد گشت.

میهمانان در سری 19-19 2018 2-1 پیروز شدند.

مباحث ذکر شده در این مقاله