عدم حضور ویرا کوهلی پس از اولین آزمون بر کریکت استرالیا تأثیری نخواهد گذاشت: رئیس موقت CA


کریکت استرالیا روز سه شنبه گفت عدم حضور ناو ستاره هندی ویرات کولی در بیشتر دوره های آزمایشی تاثیری مالی بر صفحه خانگی نخواهد داشت ، اما تأیید کرد که لاستیک برای کریکت جهان “از اهمیت زیادی” برخوردار است. ثابت شد که CA به دلیل شیوع ویروس کرونا ، یکی از آسیب دیده ترین تخته های کریکت است که تعدادی از کارمندان را مجبور به اخراج و کاهش حقوق کارکنان کرد.

بوق تجاری

انتظار می رود این سریال پرمخاطب که از 17 دسامبر آغاز می شود ، جریان درآمد را تثبیت کند ، اما وقتی کهل پس از افتتاح در آدلاید قبل از تولد اولین فرزندش بازگشت ، تردیدهایی وجود داشت که می تواند بر کریکت تأثیر بگذارد.

نیک هاکلی ، مدیر موقت CA ، طی گفتگویی که توسط یک صدا و سیما برگزار شد ، گفت: “ما کاملاً به تصمیم Wirat احترام می گذاریم. ما بسیار خوشحالیم که او تیم را در هر یک از ODI و T20 و در اولین آزمون هدایت می کند.”

“ویراتوری که در اینجا هدایت می شود ، رهبری رقابتی را که طی سری گذشته شاهد بودیم ، به ارمغان می آورد و ما در هنگام اجرای برنامه های هند در سراسر جهان آن را تماشا می کردیم. (اما) نه ، هیچ چیز تأثیر مالی نخواهد داشت.”

هاكلی در پاسخ به این س whetherال كه آیا CA و BCCI در هر زمان درباره كاهش قوانین قرنطینه برای بازگشت كهلی بحث كرده اند یا خیر ، گفت: “سازوكارهای قرنطینه به خوبی توصیف شده است.

“این سری از نظر کریکت جهانی و کریکت استرالیا از ارزش بالایی برخوردار است. این گواهی برای تمام کشورهای کریکت است که می توانیم کریکت بین المللی ایجاد کنیم و آن را به روشی ایمن اجرا کنیم. این سریال در مقابل جمع زیادی برگزار می شود.”

هاکلی مجموعه ای کامل از آزمایشات شبانه روزی را در آینده نزدیک رد کرد ، اما گفت کاشف توپ صورتی در 17 تا 21 دسامبر طرفداران را اسیر کرد.

“آنچه می توانم بگویم این است که آزمایش های شبانه روزی در طول 3-4 فصل اخیر یکی از ویژگی های مورد علاقه تابستان استرالیا شده است. با توجه به رقابت ، انتظار و هیجان پیرامون این اولین آزمون شبانه روزی مقابل هند به سطح دیگری رسیده است.” هاکلی گفت.

“در این مرحله ، ما یک سریال کامل شبانه روزی را در نظر نگرفته ایم ، اما قطعاً آدلاید اولین آزمایش شبانه روز در استرالیا بوده است. یک داستان وجود دارد. ما انتظار داریم طرفداران استرالیا و هند به دنبال یک مسابقه تاریخی باشند.”

رئیس CA همچنین اطمینان داد که آزمون آدلاید طبق برنامه انجام می شود. وی گفت: “ما در حال همکاری بسیار نزدیک با دولت استرالیای جنوبی هستیم و در این مرحله اطمینان حاصل کردیم که (موارد COVID-19) مهار شده است.”

“محاصره ای که تحت آنها قرار داشتند شنبه گذشته پایان یافت. بنابراین ما اطمینان داریم که آزمایش آدلاید طبق برنامه انجام می شود.”

آیا کریکت استرالیا چیزی در ذهن دارد که مطمئن شود بازیکنان به دلیل طولانی ماندن در حباب های بی حس ، دوش ندارند.

هاکلی گفت: “ما بسیار خوش شانس هستیم که موارد بسیار کمی وجود دارد. این یک انتقال ناچیز جامعه است.”

بالا رفته

“ما با مقامات بهداشتی و شهرهای میزبان استرالیا سخت تلاش کرده ایم تا بهترین محیط ممکن را شامل روزهای قرنطینه ، آموزش کامل ، تمرین ویکت در مرکز ، سالن بدن سازی برای هند و بازگشت بازیکنان استرالیا از IPL ایجاد کنیم.

وی گفت: “امنیت همه شرکت کنندگان در تور و جامعه ما اولویت شماره یک است. ما برای اطمینان از بهترین شرایط با BCCI همکاری بسیار نزدیک داریم” ، و افزود که بودجه حباب های بیولوژیکی “چندین میلیون دلار” پیش بینی می شود. .

مباحث ذکر شده در این مقاله