رونالدو به 750 امین گل بازگشت ، یوونتوس دینامو را شکست داد – فوتبال

کریستیانو رونالدو 750 امین گل شغلی خود را به ثمر رساند تا به یوونتوس کمک کند 3-0 دینامو کیف را شکست دهد و به تیم خود فرصتی دست دهد تا مقام اول لیگ قهرمانان را بدست آورد.

رونالدو گل دوم یووه را به ثمر رساند و همچنین تیر دروازه را پس از باز کردن دروازه فدریکو کیا در نیمه اول زد. آلوارو مارات در بازی ای گلزنی کرد که در آن استفانی فرپارت به عنوان اولین داور زن میزبان یک مسابقه لیگ قهرمانان مردان شد.

یوونتوس در گروه G دوم شد و 3 امتیاز عقب تر از بارسلونا بود که باشگاه کاتالان 3-0 پیروزواروش را شکست داد.هر دو باشگاه قبلا راهی مرحله یک هشتم نهایی شده اند اما یوونتوس برنده شده است در “بارسلونا” در دور نهایی هفته آینده ممکن است مقام اول “Biancaneri” را ببیند.

نتیجه و نتایج فشار بر آندره پیرلو مربی یوونتوس را کاهش می دهد. بازیکن 41 ساله سابق یوونتوس چندین ماه مربیگری کرده و پس از چندین بازی ناامیدکننده تیمش مورد انتقاد قرار گرفته است.

پیرلو گفت: “من جوان هستم و می دانم که باید مانند بازیکنانم بهتر شوم ، اما ادامه خواهم داد.” “من برای مسابقه در بارسلونا احساس آمادگی می کنم ، این ساده ترین بازی ها بود و فکر می کنم همان مربی باشد. بعضی از مسابقات از نظر اعتماد به نفس فصل شما را تغییر می دهند ، ما برای پیروزی به آنجا می رویم. “

آخر هفته گذشته ، “یوونتوس” به رونالدو استراحت داد و یک تساوی ناخوشایند در “بنونتو” در سری A داشت ، اما تأثیر زیادی در بازگشت او داشت. یوونتوس در دقیقه 21 وقتی کیهسا از گوشه دور بلند شد تا ضربه الکس ساندرو را به سمت چپ برساند ، از بن بست خارج شد. الکس ساندرو 10 دقیقه بعد یک موقعیت عالی دیگر ایجاد کرد و قبل از روی کار آمدن رونالدو به دو مدافع باخت ، اما تلاش او با تیر افقی دفع شد.

در پایان نیمه اول ، “یوونتوس” تقریباً تسلیم شد زمانی که دروازه بان ووچک شچسنی مجبور شد از خط خارج شود تا ویکتور تسگانکوف را انکار کند. در 57 ام رونالدو جدول 750 گل برای باشگاه و کشور را به ثمر رساند – و یکی از آسانترین گلهاست. کیزا از جناح راست دوید و پاس عرضی را شکست ، دروازه بان آن را به پای ماراتا فشار داد قبل از اینکه توپ به سمت رونالدو برگردد که با ساده ترین شوت ها از کنار تیرک دور ماند.

وقتی کیزا به محوطه جریمه نفوذ کرد و مارات را که در گوشه پایین سمت راست با مشت مشت زد ، درگیر گل سوم یووه نیز شد. این ششمین گل موراتا در این فصل از مسابقات بود.