ساچین تندولکار مربی Ramakan Ahrekar را به یاد می آورد ، یک پیام احساسی را در توییتر به اشتراک می گذارد


ساچین تندولکار ، افسانه خفاش هند ، در توئیتر این عکس را با مربی دوران کودکی خود راماکانت اهرکار به اشتراک گذاشت و پیامی احساسی برای او نوشت. قهرمان سابق هندی این واقعیت را برجسته کرد که اهرکار به تعداد بیشماری کریکت تازه کار کمک کرده و آنها را به درک نقاط قوت خود راهنمایی کرده است. “تندولکار” قبل از عکس گفت: “من به مردی بسیار نزدیک به قلبم فکر می کنم که به جوانان بی شماری در کریکت ، از جمله من ، کمک کرده است تا از طریق قدرت ورزش و شخصیت توانایی های خود را دریابند. از همه چیز متشکرم ، سر اهرکار”.

بوق تجاری

اهرکار در تاریخ 2 ژانویه 2019 در خانه به دلیل عوارض سنی درگذشت.

این خانم 47 ساله که به عنوان یکی از بزرگترین بتمن های تاریخ شناخته می شود ، شرکت کننده اصلی در قالب “روزهای بین المللی یک روزه” و “آزمون” است.

Tendulkar 18،426 اجرا در ODI با 49 قرن و 96 نیم قرن دارد ، در حالی که در طولانی ترین قالب بازی او با استفاده از 51 قرن و 68 نیم قرن 15،921 اجرا کرده است.

در طول فعالیت بین المللی خود ، که بیش از دو دهه طول کشید ، Tendulkar 200 مسابقه آزمون و 463 ODI انجام داد.

بالا رفته

باتسمن متولد بمبئی شش جام جهانی برای این کشور بازی کرده است و در سال 2011 هنگامی که هند با هدایت دانی کاپیتان جام را بالای سر برد ، بخشی از یک رقابت موفق بود.

Tendulkar همچنین در طول بیست و بیست سال 96 مسابقه انجام داد و یک قرن بازی در Mumbai Indinas را تجربه کرد در حالی که در IPL مقابل کوچی توسکرز از کرالا بازی می کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله