ردیاب آهنربایی 1 هفته شارژ – چشم دوم

همانطور که در بالا نیز گفته شد این ردیاب قابلیت استفاده بهعنوان ردیاب موتورسیلکت را هم دارد، اما اگر به دنبال بهترین ردیاب ممکن برای موتورسیکلت هستید، پیشنهاد میکنیم به صفحه خرید جی پی اس موتور سیکلت GR59 مراجعه کنید. اگر به دنبال ردیاب بدون سیم کشی و مقاوم هستید بدون شک ردیاب آهنربایی 30 روز شارژ مناسب است. ردیاب آهنربایی شارژی از انواع ردیاب بدون سیم کشی می باشد. بر خلاف ردیاب خودرو که وابسته به برق خودرو است، ردیاب کانتینر بدون نیاز به هیچگونه سیم کشی و با باطری داخلی و مگنت آهنربایی بسیار قوی امکان نصب فوری آن روی یک کانتینر را مقدور می سازد.

به این معناست که دستگاهی که دارای ۱۵ روز شارژ باتری است بعد از اتمام شارژ در ۱۵ روز نیاز به شارژ مجدد دارد. میزان شارژ دهی این دستگاه بین حداقل 15 روز و حداکثر 120 روز متغییر است. به طور تقریبی و متوسط این دستگاه با یک استفاده معمولی حدوداً 30 تا 60 روز شارژ دهی دارد که اگر میزان استفاده از دستگاه را به حداقل برسانیم دستگاه تا 120 روز نیز شارژ می کند.

همچنین شما میتوانید از ردیاب مغناطیسی استفاده کنید. در بازار ردیاب ایران، انواع مختلفی از ردیاب وجود دارد. شاید از دوست یا آشنا شنیده باشید که با وجود بستن قفل فرمان یا قفل پدال و حتی نصب دزدگیر، خودروی آن ها به سرقت رفته باشد؟ تنها کافیست یک مقدار با اپلیکیشن و یا سامانه تحت وب ردیابی کار نمایید. این دستگاه بسیار کوچک قابلیت جاسازی در هر قسمت از خودرو و یا هر وسیله ی نقلیه ی دیگر را دارا می باشد و شما می توانید به جای خرید ردیاب خودرو مستقیما ردیاب آهنربایی خریداری نمایید.

این دستگاه دارای آهنربا های بسیار قوی بوده و همچنین به سنسور Drop (کنده شدن و افتادن از وسیله) نیز مجهز است. این محصول دارای بهترین و با کیفیت ترین نوع از باتری هاییست که در صنایع نظامی کاربرد دارد ، به گونه ای که در بعضی مدل ها حتی تا 5 سال نیز نیازی به شارژ مجدد ندارد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ردیاب خودرو آهنربایی مشهد لطفا از صفحه ما بخواهید.