انواع ردیاب حیوانات و نکاتی که قبل از خرید ردیاب باید بدانید

جی پی اس حیوانات یک وسیله الکتریکی بسیار کوچک است که با استفاده از یک قلاده مخصوص به حیوان خانگی متصل میشود و این امکان را به صاحب حیوان میدهد که بتواند لحظه به لحظه حیوان خانگی خود را روی نقشه های زنده ماهواره ای ردیابی کند و از موقعیت حیوون خونگی تون مطلع بشید، با استفاده از این ردیاب دیگه خیالتون از گم شدن حیوان خانگی راحت میشه و امنیت رو براش تامین کردین. موقعیت مکانی حیوان خانگی رادر هر لحظه به موبایل صاحب حیوان خانگی می فرستد. برای حفظ امنیت و شاد بودن حیوان خانگی تان تهیه این ردیاب بسیار کارآمد است.

همیشه آنی نیست – ممکن است چند دقیقه تأخیر وجود داشته باشد تا زمانی که دستگاه متوجه شود حیوان خانگی شما خارج از منطقه امن است. مشابه با دیگر محصولات موجود در مجموعه جی پی اس خودرو، برای ردیاب شخصی GR600 نیز بازه زمانی یکسالهای بهمنظور گارانتی و پشتیبانی خدمات پس از فروش در نظر گرفتهشده است.

GK130 به گونه ای طراحی شده تا پس از نصب و فعالسازی دستگاه به محض دور شدن حیوان از محدوده امن پیامک های اطلاع رسانی برای مالک ارسال گردد. از همه مهم تر این است که حیوان خانگی مان با نصب ردیاب حیوانات اذیت نشود و راحت باشد. از کاربردهای دیگر و مهم ردیاب های حیوانات استفاده برای دام ها در دامداری ها و یا دامدارهای محلی است.

در مقایسه با قیمت بسیار زیاد دام ها ، قیمت ردیاب دام بسیار پایین می باشد. خصوصا که گاها حیواناتی که افراد در محیط زندگی خود نگهداری می کنند دارای قیمت بسیار بالایی هم هستند. از ویژگی چشمگیر این ردیاب هوشمند ضد آب بودن آن است، که در زمان بارانی در صورت گم شدن هم این ردیاب به خوبی عمل می کند. آیا شما هم نگران فرار و یا سرقت سگ خود در هنگام گردش فروش ردیاب حیوانات در پارک هستید؟ همچنین نوع دیگری از ردیاب حیوانات وجود دارد که خود مانند قلاده به گردن سگ بسته می شوند و دیگر نیازی به قلادهی دوم نیست.