ردیاب آهنربایی خودرو چگونه نصب میشود؟

است. این محصول دارای بهترین و با کیفیت ترین نوع از باتری هاییست که در صنایع نظامی کاربرد دارد. مشکل این نوع ردیابها این است که بهروزرسانیهای منظم را دریافت نمیکنید. استفاده از یک ردیاب فعالیت بسیار مفید است زیرا اطلاعات را در زمان واقعی دریافت میکنید، و ممکن است در مواقع اضطراری شما یا خانوادهتان را نجات دهد. هشدار نزدیکی یک ویژگی است که در آن هر بار که وسیله نقلیه شما به مقصدی که روی نقشه تعیین کرده اید می رسد یک اعلان دریافت ردیاب آهنربایی تبریز می کنید.

این ویژگی به شما کمک می کند تا از بررسی مداوم اینکه آیا به مقصد خود رسیده اید یا خیر، رها شوید. می تواند به شما کمک کند تا عادات رانندگی نوجوان خانه خود را بشناسید تا بتوانید در آینده آنها را راهنمایی کنید. یک ردیاب GPS ایده آل برای خودروها باید اطلاعات را برای مدت طولانی تری ثبت کند تا بتوانید هر زمان که لازم بود اطلاعات را بررسی کنید. لازم به ذکر است که از ردیاب ماشین GM2500 هم برای خوردهای سبک و هم برای خودروهای سنگین استفاده میشود. ردیاب از لوازم امنیتی است که انسان را آسوده خاطر می کند.

قدرت مگنیتی یا مغناطیسی بالا، از وجود باتری های ردیاب ناشی می شود. جی پی اس مغناطیسی شنوددار IR180 نوعی از مکان یاب های خودرو است که با ابعادی کوچک و قیمتی مناسب در بازار وجود دارد. آیا کاربرد ردیاب آهنربایی فقط برای جلوگیری از سرقت خودرو است؟ ردیاب مخفی خودرو فقط برای جلوگیری از سرقت استفاده نمی شود. ویژگی Geofencing یک ردیاب GPS، زمانی که وسیله نقلیه به خارج از یک منطقه از پیش تعیین شده می رود، به شما اطلاع می دهد. از دیگر ویژگی های موقعیت یاب IR180 می توان به دکمه SOS تماس اضطراری و قابلیت شنود این دستگاه اشاره کرد.

نصب و جاسازی کرد. ردیاب نظامی خودرو را میتوان داخل و یا زیر خودرو نصب کرد. چه سیمکارتهایی بر روی ردیاب آهنربایی خودرو جی آر 800 نصب میشود؟ همچنین امکان اطلاع رسانی در صورت قطع و نصب از محل نیز از جمله ویژگیهای ردیاب جی آر 180 است. هنگامی که وسیله نقلیه از سرعت اعلام شده برای جادهای که در آن حرکت میکند عبور کند پیامک اطلاع رسانی توسط جی آر 800 برای شما ارسال میشود.