راویچاندران اشوین “گجراتی، تلوگو” خلاصه بازی پلی آف IPL 2023

سه تیم – رویال چلنجرز بنگلور، بمبئی هندز و راجستان رویالز – همچنان برای حضور در پلی آف لیگ برتر هند (IPL) می جنگند. مبارزات لیگ RR در روز جمعه پس از پیروزی آنها بر پنجاب کینگز (PBKS) در دارمسالا به پایان رسید. با این حال، RCB اگر در آخرین بازی لیگ روز یکشنبه، مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز را شکست دهد، در موقعیتی برنده است تا بتواند به آخرین مرحله پلی آف دست یابد. از سوی دیگر، MI به سرویس GT نیاز دارد، اما همچنین باید SunRisers Hyderabad را در آخرین بازی خود قبل از مسابقه در ورزشگاه M Chinaswamy شکست دهد.

RCB نسبت به MI و RR دارای نرخ خالص اجرای بهتر (NRR) است و پیروزی برای آنها امیدهای MI و RR را از بین می برد. اما برای صعود RR به دور بعدی، هر دو RCB و MI باید مسابقات مربوطه خود را با اختلاف معینی ببازند.

راویچاندران اشوین، اسپینر RR در توییتر، حال و هوای اردوی تیمش را پیش از دور نهایی مسابقات در روز یکشنبه خلاصه کرد.

آشوین در توضیح این عکس نوشت: «وقتی می‌خواهید به همه بگویید که غذای گجراتی باید مورد علاقه ما باشد و تلوگو باید زبان رسمی تیم ما باشد.

RCB، MI و RR در 14 امتیاز مساوی هستند، اما قهرمانی 2008 در مرحله لیگ به پایان رسیده است.

از آنجایی که NRR راجستان بهتر از MI هستند، تنها مانع در مقابل آنها رویال چلنجر خواهد بود. اما اگر تیم پیشرو Faf du Plessis با اختلاف معقولی شکست بخورد زیرا اختلاف NRR بین دو طرف کم است، رویالز از آن عبور خواهد کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله