راویندرا جادجا که شکارش را رد کرد، در هاینریش کلاسن دود می‌کند. نگاه کن

راویندرا جادجا از چنای سوپر کینگز و هاینریش کلاسن از سانرایزرز حیدرآباد روز جمعه شاهد یک مینی نبرد بودند که این دو تیم در مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2023 به مصاف هم رفتند. نبرد زمانی آغاز شد که کلاسن در حالی که سعی می کرد مایانک آگاروال را بگیرد، در مسیر جادجا قرار گرفت. بلافاصله پس از آن، Jadeja در نهایت موفق شد آگاروال را به لطف ضربه تند MS Dhoni، ضربه گیر ویکت بان، برتری دهد. اما این پایان دوئل بین او و ویکت SunRisers نبود.

این اولین توپ اوور چهاردهم بود که ضربه آگاروال تقریباً مستقیماً در دستان جادجا قرار گرفت. با این حال، با نگه داشتن کلاسن در سمت غیر ضربه ای، بازیکن همه کاره CSK در گرفتن توپ ناکام ماند. اما Jadeja مطمئن شد که ناامیدی خود را به وضوح بیان می کند.

اینم ویدیو:

فرصت از دست رفته برای جادجا گران تمام نشد زیرا او آگاروال را در همان اوور اخراج کرد.

Jadeja بازیگر ستاره CSK در بازی مقابل SRH بود و در سهمیه 4 اور خود، تنها با 22 ران، سه ویکت را به دست آورد. این بازیکن کهنه کار همه کاره سه ویکت حیاتی گرفت زیرا چنای سوپر کینگز سانرایزرز حیدرآباد را به 134/7 در 20 اور محدود کرد.

جادجا آبیشک شارما (34)، راهول تریپاتی (21) و مایانک آگاروال (2) را اخراج کرد تا این بازیکن 34 ساله با ارقام 3/22 در چهار اور در استادیوم MA Chidambaram موفق‌ترین توپ‌باز تیمش شود. .

ماهندرا سینگ دونی، کاپیتان CSK، برنده بازی شد و در بولینگ برتری یافت و تیمی بدون تغییر به میدان رفت که رویال چلنجرز بنگلور را با هشت ران در بازی قبلی شکست داد.

Sunrisers در این فصل برای ثبات تلاش کرده اند، که باعث شده است آنها در نیمه انتهایی جدول امتیازات قرار بگیرند.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله