راجستان رویالز XI مقابل SunRisers Hyderabad، IPL 2023 را پیش بینی کرد: آیا جیسون هولدر شانسی خواهد داشت؟

عکس فایل توسط جیسون هولدر.© BCCI

راجستان رویالز که در آخرین بازی خود کبود شده و کتک خورده است، انتظار تلاش بسیار بهبود یافته ای از سوی واحد ضربه زنی مقابل سان رایزرز حیدرآباد برای جلوگیری از هت تریک شکست در IPL در استادیوم ساوای منسینگ جیپور در روز یکشنبه دارد. RR عملکرد ضعیفی در ضربات پنبه‌زنی داشت، زیرا آنها در روز جمعه توسط گجرات تایتان‌ها برای 118 به میدان رفتند. علیرغم شکست مقابل هندزان بمبئی و جی تی، آر آر توانست با پنج برد و همین تعداد باخت جایگاه خود را در جمع چهار تیم برتر جدول حفظ کند.

در آخرین سفر خود، RR، که به داشتن یکی از دو نفره آغازین قدرتمند یاشاسوی جیسوال و جاس باتلر می بالد، یک نمایش ضربه زنی فاجعه آمیز به نمایش گذاشت. این دو نفر انتظارات را برآورده نکردند.

RR همیشه با پرسینگ جیسوال و باتلر یک تیم غالب به نظر می رسید، اما مدیریت تیم نگران عملکرد ناهماهنگ رده میانی است، زیرا افرادی مانند Devdut Padikal، Rian Parag و Shimran Hetmyer هنوز یکپارچه آتش نگرفته اند.

در قسمت بولینگ، RR همچنین باید جوراب های خود را با ترنت بولت و آدام زامپا در حال انجام دویدن بالا بکشد.

بولت و ساندیپ شارما باید شروع خوبی داشته باشند در حالی که دو نفره راویچاندران اشوین و یوزوندرا چاهال مسئولیت را بر عهده خواهند گرفت.

راجستان رویالز XI در مقابل SunRisers حیدرآباد را پیش بینی کرد:

جوس باتلر، یاشاسوی جایسوال، دودوت پادیکال، سانجو سامسون، شیمران هتمیر، دروو جورل، آدام زامپا، آر اشوین، یوزوندرا چاهال، ترنت بولت، ساندیپ شارما

موضوعات مطرح شده در این مقاله