“خجالت آور بود”: اظهارات تند کومار سانگکارا سرمربی تیم پس از شکست RR مقابل GT. نگاه کن

تماشا کردن:

سرمربی RR کومار سنگاکارا© توییتر

راجستان رویالز روز جمعه شبی فراموش نشدنی داشت زیرا در یک مسابقه کم گل مقابل گجرات تایتانز متحمل شکست سنگین 9 ویکت شد. با بازی در استادیوم ساوای من سینگ در جیپور، RR همه 118 بازی را از دست دادند، زیرا رشید خان و نور احمد به ترتیب 3 و 2 ویکت کسب کردند. بعداً، GT تنها در 13.5 اوور با 9 ویکت در دست به هدف رسید. پس از باخت، بازیکنان RR باید با خشم سرمربی خود کومار سنگاکارا روبرو می شدند که در انتقاد از آنها سخنی کوتاه نمی کرد.

سنگاکارا خطاب به تیم در رختکن، این شکست را “شرم آور” خواند و گفت که بازیکنان باید باخت خود را بپذیرند و پیش از بازی آتی مقابل سان رایزرز حیدرآباد بیشتر تلاش کنند.

“من می دانم که همه دارند آسیب می بینند. واقعیت این است که ما یک بازی ضعیف pi ** انجام دادیم. ترسناک ترین کریکتی که می توانیم بازی کنیم و آن را انجام دادیم. خوب؟ فکر کردن به اتفاقات امروز… تنها کاری که می خواهید انجام دهید این است که از آن درس بگیرید. شرم آور بود. آنچه که هواداران فکر می‌کنند، آنچه که تابلوی امتیاز نشان می‌دهد، کیفیت تیم ما را تغییر نمی‌دهد فقط به این دلیل که ما یک بازی کاملاً ضعیف انجام دادیم.

“اول آن را بپذیر. می‌خواهی یاد بگیری، باید اعتراف کنی که به اندازه کافی خوب نبودی. گجرات ما را شکست داد اما فقط امروز است. ما یک روز فرصت داریم تا بهبود پیدا کنیم، می‌توانیم درباره اشتباهاتی که می‌توانیم از آنها درس بگیریم صحبت کنیم.” ، او اضافه کرد.

ترنت بولت (15) توپ انداز نیوزیلندی، ویکت دوم راجستان قبل از اخراج توسط محمد شامی بود. شامی از هند و جاش لیتل از ایرلند در هشت اور تنش بین آنها دو ویکت گرفتند.

شوبمن گیل (36) بازکننده گجرات توسط یوزوندرا چاهال در اور دهم از بازی اخراج شد، قبل از اینکه کاپیتان هاردیک پاندیا توپ انفجاری 15 توپ را 39 بزند که با سه ضربه ششم بازی را به پایان نرساند تا بازی در اورهای 14 متری به پایان برسد. باز کننده ویدیمن ساها نیز در 41 شکست ناپذیر بود.

این پیروزی باعث شد تا گجرات تایتانز، قهرمان فعلی IPL، پس از 10 بازی با سه امتیاز اختلاف در صدر جدول باشد.

با ورودی های AFP

موضوعات مطرح شده در این مقاله