“رئیس واقعی”: پست جالب ویرات کهلی چند روز پس از جدال در زمین با گوتام گامبیر

Virat Kohli در حال فعالیت برای RCB در IPL 2023© BCCI

ویرات کوهلی، ستاره رویال چلنجرز بنگلور، پس از درگیری درون زمینی‌اش با مربی لاکنو سوپر غول‌ها، گوتام گامبیر، در لیگ برتر هند (IPL) 2023، بر تیتر خبرها تسلط یافت. این موضوع بحث‌های زیادی را در مورد بسیاری از بازیکنان سابق کریکت برانگیخت. موقعیت. روز چهارشنبه، کوهلی در رسانه های اجتماعی مصاحبه ای قدیمی با ویو ریچاردز، افسانه هند غربی را با عنوان “رئیس واقعی” به اشتراک گذاشت. ریچاردز در مصاحبه ای در مورد تمایل خود برای بازی در لیگ T20 مانند IPL پس از پایان کار با کریکت تست، زمانی که این مفهوم در حرفه او وجود داشت صحبت کرد.

او در مصاحبه با Cricket District از شیفتگی خود به کوتاه ترین فرمت بازی صحبت کرد و گفت که دوست دارد در لیگ ها بازی کند. ریچاردز به عنوان یکی از انفجاری ترین باتسمن های تمام دوران در نظر گرفته می شد، زیرا او دارای نرخ ضربه 86.07 در مسابقات تست است.

9c1dgmo8

“اوه، این چیزی است که من گفتم. از نظر انجام کارهایتان (بازی کریکت توپ قرمز) در IPL یا CPL. اوه مرد! من این را دوست دارم.» بازیکن افسانه ای کریکت وست هند گفت.

کوهلی و گامبیر به دلیل نقض قوانین رفتاری لیگ برتر هند (IPL) 2023 به شدت جریمه شدند.

IPL در بیانیه خود گفت: «گاوتام گامبیر، مربی لاکنو سوپر جاینتز به دلیل نقض قوانین رفتاری IPL در جریان بازی تاتا در لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل رویال چلنجرز بنگلور در ورزشگاه Bharat Ratna، 100 درصد از مبلغ بازی خود را جریمه کرده است. ورزشگاه کریکت شری آتال بیهاری واجپایی اکانا، لاکنو.

آقای Gambhir به یک جرم سطح 2 طبق ماده 2.21 قانون رفتار IPL اعتراف کرد.

ویرات کوهلی، بت‌باز رویال چلنجرز بنگلور، به دلیل نقض قوانین رفتاری IPL در جریان مسابقه لیگ برتر هند تاتا (IPL) 2023 مقابل لاکنو سوپر جاینت در ورزشگاه کریکت Bharat Ratna Shri Atal Bihari Vajpayee Ekana Lucknow، 100 درصد جریمه شده است.

آقای کوهلی به یک جرم سطح 2 بر اساس ماده 2.21 قانون رفتار IPL اعتراف کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله