“آیا این آخرین سال زندگی او است…”: ویرندر سهواگ از اینکه درباره بازنشستگی ام اس ثونی در IPL 2023 سوال شد ناراضی است

MS Dhoni در بازی Chennai Super Kings در IPL 2023© BCCI

ویرندر سهواگ، بازکننده سابق تیم کریکت هند، ناخرسندی خود را از MS Dhoni ابراز کرده است که مکرراً در مورد بازنشستگی احتمالی او از کریکت پس از لیگ برتر هند (IPL) 2023 سؤال می شود. سوپر غول‌ها، اما کاپیتان چنای سوپر کینگز به طرز ماهرانه‌ای از این سوال کنار زد و گفت این چیزی است که کارشناسان می‌گویند، نه او. سهوگ گفت که حتی اگر سال آخر عمرش باشد، دونی نباید به چنین سوالاتی پاسخ دهد و وقتی زمانش برسد، تصمیم خود را به مردم اطلاع خواهد داد.

“فقط نمی فهمم چرا اصلاً می پرسند؟ حتی اگر سال آخر او باشد، چرا باید از یک بازیکن بپرسید؟ تماس اوست، بگذار آن را بپذیرد! شاید او فقط می خواست از Dhoni پاسخی دریافت کند که این واقعا آخرین فصل او است. سهواگ در Cricbuzz گفت که آیا این آخرین سال زندگی اوست یا نه، فقط ام اس دونی می داند.

لاکنو سوپر جاینتز و چنای سوپر کینگز مجبور شدند امتیازات را به اشتراک بگذارند زیرا بازی آنها در لیگ برتر هند به دلیل باران در روز چهارشنبه لغو شد.

باران بی وقفه در استادیوم اکانا حتی حداقل 5 اور را در اینینگ های CSK غیرممکن کرد، پس از اینکه تیم میزبان در 19.2 اورهای 125 بر 7 را انجام داد که باران بازی را قطع کرد.

LSG دسته متوسط ​​آیوش بادونی (33 توپ؛ 2x4s، 4x6s) 59 شکست ناپذیر تنها نقطه درخشان در عملکرد ضعیف میزبان بود زیرا Moeen Ali (2/13) از Chennai Super Kings و Maheesh Theekshana (2/37) تحت تأثیر قرار گرفتند. با انجام حملات اولیه

بازی پس از 15 دقیقه تاخیر به دلیل یک زمین بیرونی مرطوب و بارندگی که در فینال اولین انینگ بازگشته بود برای توقف بازی، این بار برای کل مسابقه، از سر گرفته شد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله