دینش کارتیک این چپ دست را به عنوان “نام بزرگ بعدی” در IPL انتخاب می کند

عکس فایل یاشاسوی جیسوال.© BCCI

دینش کارتیک بازیکن هندی کریکت از یاشاسوی جیسوال برای تبدیل شدن به “نام بزرگ بعدی” لیگ برتر هند حمایت کرد. ضربه زن چپ دست توسط راجستان رویالز به مبلغ 2.4 کرور در حراجی های IPL 2020 خریداری شد. او برنده جایزه بهترین بازیکن مسابقات جام جهانی زیر 19 سال 2020 شد. در فصل جاری IPL، جیسوال یک بازیگر برجسته با 304 دوش در 8 مسابقه با میانگین 38. همچنین امتیاز ضربه او 147.57 بود.

Karthik در پاسخ به یک سوال در جلسه پرسش و پاسخ در Jio Cinema، ستاره RR Jaiswal را به عنوان چیز بزرگ بعدی در IPL انتخاب کرد.

پیش از این، سورش راینا، بت‌باز سابق، جیسوال را به خاطر متانتی که در بازی 43 توپ 77 خود در برابر چنای سوپر کینگز در پنجشنبه شب نشان داد، تمجید کرد.

سلطنتی ها از شروعی درخشان نهایت استفاده را بردند و امتیاز چالش برانگیز 202 برای 5 را به دست آوردند که جیسوال در 43 اینینگ 77 امتیاز را با 8 چهار و 4 شش شش به ثمر رساند.

CSK تلاش کرد تا شکار را عمدتاً به لطف 52 امتیاز Shivam Dube ادامه دهد اما کافی نبود.

راینا به شدت تحت تأثیر خونسردی جیسوال در هنگام ضربه قرار گرفت.

موقعیت سر او عالی است و همانطور که رابین (اوتاپا) گفت، وقتی ضربه معکوس را انجام داد، بی حرکت ماند. او نزدیک به بدنش بازی می کند و چیزی که من بیشتر دوست دارم این است که سرش هنگام رانندگی با توپ نیز بسیار ساکن است. اگر زیاد حرکت نمی کند، می توانید قدرت زیادی را وارد شوت خود کنید، تاب شما به خوبی پیش می رود. کینو جیو به نقل از راینا گفت: زمانی که او شوت های خود را به زمین می اندازد بسیار مهم است.

او به یک توپ‌زن خوب احترام می‌گذارد و وقت خود را می‌گیرد. او می‌داند چگونه بازی را بعد از شش اور اول بسازد. ویژگی اصلی بازکننده این است که از اوورهای شماره 1 به 6 حمله می‌کنید و از اورهای 7-11 تثبیت می‌شوید. رابین گفت خوب است، او یک فوق ستاره IPL است و باعث افتخار کشور در آینده خواهد شد.”

(با ورودی های ANI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله