دوستان کسی عکس از تراتل پیکاپ نداره ؟

با فشردن پدال گاز و تغییر مقاومت الکتریکی میزان ولتاژ ورودی به ECU تغییر می کند و ECU با ارسال سیگنال مناسب میزان باز و بسته بودن صفحه تراتل . که از خود خلبان بهتر عمل می کند جایرو در کواد نیز مانند یک خلبان عمل کرده و به تصحیح فرامین کمک میکند. استفاده از یک جی پی اس ublox 6m با امکان نقطهیابی جغرافیایی به شما کمک میکند تا با امکاناتی مانند حفظ موقعیت پرنده، حفظ ارتفاع و برگشت به خانه بتوانید فلایت کنترل و مولتی روتور خود را بسیار بهتر کنترل نمایید .همچنین این پکیج دارای یک برد رابط I2C نیز هست که از آن برای اتصال GPS به فلایت کنترل استفاده میشود. در قلب حسگر یک جایروی مکانیکی یک وزنه کوچک در حال چرخش وجود دارد که از یک موتور الکتریکی کوچک نیرو می گیرد. یا ارتعاشی حول محور عموودی,توسط وزنه چرخان احساس می شود. به عبارتی قطب نما نقش محور Z مختصاتی رو بازی میکند و در این محور کواد رو کنترل میکند. برای اینکه بتوانید بین برد فلایت کنترل و GPS یا دیگر ماژولها ارتباط ایجاد کنید باید از این برد استفاده کنید. اما گاهی به دلیل ازدیاد رسوبات حاصل از احتراق در سر الکترودها و کثیف شدن آن و یا جرقه زنی نادرست و از بین رفتن الکترودها، نیاز به تعویض شمع خودرو پیش از طی کردن طول عمر استاندارد خواهد بود.

نکته : همیشه پرنده باید در افق دیدتان و روبروی شما باشد اجازه ندهید هواپیما از روی سر شما عبور کند و یا به سمت شما بییاید. جایرو بر سر راه گیرنده و سرووی رادار قرار گرفته و فرمان ارسالی به رادار را تصحیحح می کند. و این انحرف بسیار محدود سیگنالی را برای واحد پردازشگر و نهایتآ سروو ارسال می کنند تا حرکت ناخواسته را خنثی کند. همه اين سنسورها مجهز به درگاه I2C بوده و به يك درگاه واحد از ميكروكنترلر متصلاند. یک لوله ی سیلندری متصل به درایو شفت دارند، که دارای تعدادی پیستون است که در سوراخ های شعاعی سیلندر حرکت رفت و برگشتی دارند. مولتی وی دارای امکانات و ماژولهای متعددی است که باعث شده طیف وسیعی از پروژههای پروازی را ساپورت نماید. امکان موقعیتیابی یکی از امکانات بسیار جالب و یکی از ضروریات مولتی روتورها است. در ایدهکاو امکانات مختلفی وجود دارد. و به ما در کنترل و رفتن به یک نقطه خاص کمک میکند وجود GPS باعث کامل تر شدن کوادکوپتر ما میشود. اما بر روی تراتل بادی قطعه استوانه ای شكل سیاه رنگی وجود دارد كه یك سوكت سیم چهار رشته به آن متصل است. با فشار دادن پدال گاز تا انتها، باید عدد نشان داده شده نزدیک به ۱۰۰ باشد.

گاهی در پراید دیده میشود شما زمانی که کولر میگیرید دور موتور به شدت افت کرده و دور موتور تا نزدیک خاموش شدن پایین میآید. در واقع این عملگر ها، هیدروموتور می باشند که وظیفه اصلی آن ایجاد حرکت دورانی است. بخش اول:این بخش شامل شاسی اصلی و بازو ها میشود. برخی از کارشناسان صنعت هوایی می­گویند هواپیمای «ای تی آر» در کوهستان و ارتفاعات نمی­تواند مانور بدهد و اگر یک موتور آن خراب شود اجباراً روی کوه ها کاهش ارتفاع خواهد داد. باید اقرار کنم که ایرباس A350 مدرن ترین هواپیمای ایرباس – از همه نظر – است که تا به حال با آن پرواز کردم؛ این مدل بیش از پیش نسبت به مدل های دیگر ایرباس از سامانه های اویونیکی برخوردار است که کمک شایانی به کنترل هر چه ایده آل تر هواپیما می کند. گیربکس واردگیربکس میشودتاکیفیت روغن جدیدراتا۴۰۰۰۰هزارکیلومتردیگرتضمین کند. در خودروهای گیربکس اتوماتیک که امکان تعویض سردنده نباشد اختصاصا از این نوع کلید استفاده می شود. پیستونهای موتور این مینی مسابقه ای از نوع فورج و سبکشده هستند که با شاتونهای اچبیم به میللنگ متصل شده است. این لنت Bosch از نوع به اصطلاح کربنی بودند که دوده زیادی از آن ها روی چرخ می نشیند.

بله موتور آن همان TU-5 است که در ۲۰۶، i۲۰۷ قدیمی، رانا، یک سری از ۴۰۵ ها و حتی پارسها هم استفاده شد. و دوما همه بازو ها دقیقا طولی مشابه داشته باشند. لازم به ذكر است همه سنسورها اصلي بوده و از شركتهاي معتبر تأمین و دقت و حساسيت خاصي در مونتاژ آنها لحاظ گرديده و درنهایت كيفيت آن از نمونههاي چيني موجود در بازار بسيار بالاتر، در نتيجه پرواز باثبات بسيار بالاتر و علاوه بر آن از پشتيباني فني ROBOEBAY نيز برخوردار است. این برد دارای GPS و حتی دارای قابلیت اتصال به ماژولهایی مانند سونار برای فاصله سنجی با اجسام اطراف یا فاصله سنجی تا زمین برای ثبات پرواز و همچنین قابلیت اتصال به ماژول بلوتوث برای ارتباط با موبایل هوشمند و یا رایانه میباشد. درواقع این برد رابط I2C برای اتصال GPS و سونار و صفحهنمایش LED و یا حتی ماژول بلوتوث به فلایت کنترل مولتی وی استفاده میشود.