فروش موتور Mi16 و – تیونینگ تاک

این ذهنیت باعث شده رانندامروزیگان نیز به منظور خودروهای خود(از سمند و پژو بـه بالا) درون فصل گرما واستفاده از کولر و به تبع بالارفتن سریع دمای موتور بـه موتور mi16 قیمت بالای 90 درجه… آموزش تعمـیرات پژو 405 تصور کنید مسیری طولانی کـه در حال سفر هستید ، بـه جایی … این خودرو که در سال 1982 معرفی شد و تا سال 1994 در خط تولید ماند، پایه و اساس پلتفرم 405 را بنا نهاد. صندلیهای Mi16 برای چهار نفر راحتی کامل را به ارمغان می آورند. در رديفهاي بالاتر موتورهاي چهار سوپاپ 2 ليتري با 2 ميل سوپاپ بالايي با 150 اسب قدرت و 183 نيوتن متر و همچنين موتورهاي اخير با کمک سيستم توربو MI16 قدرت خود را به 196 اسب بخار و 196 نيوتن متر و رينگهاي 16 اينچي و لاستيکهاي 205 خود که T16 ناميده مي شود ، مي تواند شتاب صفر تا صد خود را به 7 ثانيه برساند و حداکثر سرعت 230 کيلومتر را به دست آورد. سال 1995 پژو با موتورهاي تکنولوژي بالا و راندمان خوب به بازار عرضه مي شد ، از جمله موتور 1.8 ليتري با قدرت 101 اسب بخار و تورک 153 نيوتن متر ، موتور دو ليتري با 121 قوه اسب و تورک 176 نيوتن متر که همگي مدلهاي نامبرده به صورت 2 سوپاپ براي هر سيلندر مي باشد.

سمند موتور Mi16
طراحي جالب و آئروديناميک ، شاسي خنثي ، ديناميک خوب در رابطه با موتورهاي ارائه شده در هر کلاس و تجهيزاتي مانند فن بخاري يا کولر ، شيشه هاي بزرگ و از ميان برداشتن نقاط کور براي سرنشينان ، شيشه شوي و آب پاش شيشه ادغام در برف پاک کنها ، سيستم فنربندي عقب خوابيده و در زير اتاق قرار گرفته و از اين نقطه نظر فضاي صندوق عقب به حداکثر فضاي مفيد تبديل گشته است ، به خصوص دستيابي به لاستيک يدک به وسيله پيچي که در عقب صندوق قرار گرفته است سبب مي شود در صورتي که صندوق عقب مملو از وسايل سفر باشد بتوان به راحتي لاستيک يدک را از زير اتومبيل به کار گرفت و لاستيک معيوب را که حتما کثيف هم هست بدون ورود به صندوق عقب در زير صندوق جاي داد. پژو 405 ايران داراي دو گاردان بوده و ديفرانسيل جلو مي باشد و از اين نقطه نظر تقسيم وزن 1020 کيلوگرمي خالص آن 605 کيلوگرم در جلو و 415 کيلوگرم بر روي اکسل عقب مي باشد که نسبت تقسيم 59.3% در جلو و 40.7% در عقب فراهم مي آورد. فضاي مناسب در کلاس خود و فاصله زياد دو اکسل جلو و عقب و فاصله زياد استقرار چرخهاي جلو و عقب از هم سبب گشته که يک اتومبيل مناسب و راحت را براي مسافرتهاي طولاني و همچنين آرامش و اطمينان را براي سرنشينان به ارمغان آورد.

اکسل پژو 405 مجهز به بازوهاي عرضي و فنرهاي مارپيچ مجهز به فنر لول و کمک فنر ضد چرخش به کمک فنرهاي دو جهته مي باشد. پژو 405 در دو مدل GL و GLX به بازار عرضه شده و يکي از بهترين اتومبيلهاي مونتاژ شده در ايران مي باشد. فاصله دو محور عقب و جلو از هم 2669 ميليمتر بوده که مانند تمامي مدلهاي پژو از حد متوسط کلاس خود فراتر مي باشد. داشبوردی با طراحی آرامش بخش که باعث زیبایی فضای داخلی خودرو می شود و جای بسیار عالی و بزرگ صندلی های جلو و عقب و همچنین صندوق عقب از دیگر مزیت های پزو 405 است. پژو 405 وضعیت آیرودینامیکی عالی و فرمان پذیری مناسبی دارد و از ایمنی و امکانات رفاهی خوبی بهره می جوید دارای 110 اسب بخار قدرت و 1800 سی سی ظرفیت موتور است. رامین موتور مجهز به کارب 4 دهنه و هدرز و… هدرز ” همان منیفلد دود است ، اما جنسش مانند منیفلد کنونی که روی موتور خودرو شما نصب است از چدن نمی باشد.

درباره موتور Mi16 قیمت هدرز پژو 405. تقویت موتور پژو ۴۰۵ و سمند و پژو پارس با هدرز xu7 ساخت EngineArts … البته مسئله آتش سوزی که اخیرا گریبان و ناشی از افت کیفیت و یا تغییرات در برخی قطعات مورد استفاد ه در 405 های ساخت داخل است، بیش از پیش به وجهه این خودرو صدمه وارد نموده است که البته امید است با تلاش متخصصین هر چه زودتر رفع گردد. يکي از موفق ترين اتومبيلهاي کلاس متوسط پژو که در سال 1988 توسط بسياري از مجلات معتبر اتومبيل به عنوان اتومبيل سال انتخاب گشت ، اتومبيل پژو 405 مي باشد. داشبورد پژو 405 ايران مجهز به صفحه نمايشگر ، در کوتاه ترين زمان اطلاعات لازم در زمينه نحوه عملکرد بخشهاي مختلف اتومبيل از طريق علائم کنترلي لامپها و درجات در اختيار راننده قرار داده ، اگرچه نياز به عقربه هاي دورسنج براي موتور کم سر و صداي آن به شدت احساس مي گردد.