“دوباره همدیگر را ملاقات می کنیم”: پست مرموز جاسپریت بومراح طرفداران را در مورد بازگشت احتمالی شگفت زده کرده است.

جاسپیت بومرا، رهبر تیم کریکت هند که در چند ماه اخیر به دلیل مصدومیت از میادین دور بوده، به نظر می رسد در راه بازگشت خیره کننده به این ورزش است. این بازیکن 29 ساله در اینستاگرام عکسی از کفش های کریکت خود را به اشتراک گذاشت. در توضیح پست بومراه آمده است: «سلام دوست، دوباره همدیگر را ملاقات می کنیم». بومراح در ماه آوریل تحت عمل جراحی کمر در نیوزیلند قرار گرفت. عمل پزشکی موفقیت آمیز بود و به بومراء کمک کرد تا از شر درد خلاص شود. “جاسپریت بومراء تحت عمل جراحی موفقیت آمیز کمر در نیوزیلند قرار گرفت و همچنان بدون درد است. یک متخصص به این بازیکن سریع توصیه کرد که شش هفته پس از جراحی بازتوانی را شروع کند و بر این اساس بومراح از روز جمعه در آکادمی ملی کریکت (NCA) در بنگالورو توانبخشی را آغاز کرد. بیانیه مطبوعاتی BCCI در 15 آوریل گفت.

بومراح از سپتامبر 2022 به دلیل آسیب دیدگی کمر از میادین دور بود و در نتیجه جام جهانی T20 مردان ICC 2022 در استرالیا را از دست داد. این بازیکن همه کاره توانبخشی خود را در آکادمی ملی کریکت (NCA) در بنگالورو به پایان رسانده و در حال بازی در تورها دیده شده است، اما BCCI تصمیم گرفته است که برای بازگرداندن او به بازی وقت بگذارد.

پیسر همچنین لیگ برتر هند (2023) را که در آن نماینده سرخپوستان بمبئی است، از دست داد. علیرغم رسیدن MI به پلی آف، حمله بولینگ آنها بدون Bumrah در بسیاری از مواقع بسیار بی دندان به نظر می رسید.

در حالی که هواداران با بولینگ بی نظیرش منتظر بازگشت بومراه به میادین هستند، او به دلیل مصدومیت مکرر نتوانست به این تیم بپیوندد. او پس از مصدومیت کمرش در آگوست گذشته که باعث شد او از جام ملت‌های آسیا حذف شود، بیش از یک بار تلاش کرده است که برگردد. در ابتدا، مصدومیت جدی به نظر نمی رسید زیرا او در ماه سپتامبر در ترکیب جهانی T20 هند قرار گرفت و حتی در دو بازی آخر T20I مقابل استرالیا در 23 و 25 سپتامبر سال گذشته بازی کرد.

سه روز بعد، بومراح در اولین بازی T20I مقابل آفریقای جنوبی کنار گذاشته شد و معلوم شد که او برای اسکن گرفته شده بود که نشان داد یک آسیب کمر ناشی از استرس وجود دارد. او به سرعت به NCA منتقل شد و اسکن تایید کرد که آسیب جدی است. این امر باعث شد تا او از جام جهانی T20 که در آن هند به نیمه نهایی صعود کند، حذف شود.

بومراح در نوامبر توانبخشی خود را از سر گرفت و از اواسط دسامبر بولینگ را آغاز کرد. پیشرفت او مثبت به نظر می رسید زیرا او در ژانویه بیش از یک هفته پس از انتخاب تیم اولیه به سری توپ های سفید در مقابل سریلانکا اضافه شد.

Bumrah تمرینات شبیه سازی مسابقه را در NCA انجام می داد، اما این ناراحتی در طول تمرینات تناسب اندام در ژانویه دوباره ظاهر شد. اسکن ها نشان داد که او دچار ضربه مغزی جدیدی شده است که او را از بازی سریلانکا و جایزه Border-Gavaskar مقابل استرالیا محروم کرده است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله