“خیلی زود”: Kapil Dev در مورد مقایسه Shubman Gill با بزرگان کریکت هند

عکس فایل شوبمن گیل.© BCCI

کاپیتان سابق هند، کاپیل دیو، معتقد است که شوبمن گیل باید دو تا سه فصل دیگر در IPL به طور مداوم بازی کند تا در لیست بازیکنان بزرگ قرار گیرد. گیل در IPL در حال انجام در فرم داغ است و در حال حاضر 851 دوش با میانگین 60 و نرخ ضربه بیش از 150 به ثمر رسانده است. کاپیل معتقد است که تندولکار هنوز خیلی زود است که به گیل چنین موقعیتی بدهیم.

سونیل گاواسکار آمد، ساچین تندولکار آمد، سپس راهول دراوید، بی بی سی لاکسمن، ویرندر سهواگ، ویرات کوهلی و حالا با این نوع ضربه زدن که او نشان می دهد، به نظر می رسد که شوبمن گیل راه آنها را دنبال می کند. اما من می خواهم یک فصل دیگر به آن بدهم (قبل از ادعاهای بزرگ). او قطعا استعداد و توانایی دارد، اما به پختگی بیشتری نیاز دارد.

“اگر او یک فصل دیگر مانند این بازی کند، شکی نیست که می تواند در لیست عالی نیز باشد. اما من نمی خواهم او را در این لیگ ببرم. شاید باید یک سال دیگر به او فرصت داده شود. هنوز خیلی زود است. بگو) “کاپیتان سابق هند اضافه کرد.

گیل سه قرن در IPL 2023 به ثمر رسانده است. او به رکورد ویرات کوهلی (973 دوش) برای بیشترین دوندگی در یک دوره مسابقات T20 نزدیک است.

“وقتی این نوع کریکت را برای حدود سه فصل بازی می‌کنید، در آن زمان است که بلوغ شما شروع می‌شود و استعداد شما نیز آزمایش می‌شود. تا آن زمان، بول‌بازها نقاط قوت و ضعف شما را می‌شناسند. اگر گیل بتواند از عهده آن برآید، می‌توانم بگویم که او بازیکن بزرگی است یا او. می تواند بازیکن بزرگی شود.»

موضوعات مطرح شده در این مقاله