دهلی کپیتالز پیش بینی یازدهم مقابل رویال چلنجرز بنگلور، IPL 2023: چه کسی جایگزین هنریش نورتیه خواهد شد؟

پس از پیروزی‌های غیرمحتمل، هم دهلی کپیتالز و هم رویال چلنجرز بنگلور می‌خواهند هیچ چیز را به شانس واگذار نکنند و بهترین نمایش خود را در مسابقه IPL در ورزشگاه آرون جیتلی در روز شنبه به نمایش بگذارند. دهلی که تا کنون یک تورنمنت فراموش‌نشدنی داشته است، باید کاری انجام می‌داد و این کار را در یک مسابقه هیجان‌انگیز کم امتیاز مقابل گجرات تایتانز انجام داد. پس از سه هفته، خالد احمد و ایشانت شارما کهنه کار، دهلی را از سوراخ بیرون کشیدند و آنها را در مسابقه نگه داشتند.

روحیه هر تیمی پس از چنین بردی بالا خواهد بود، اما دهلی باید راهی پیدا کند تا به خوبی مقابل یک RCB پر ستاره بکوبد.

کاپیتان دیوید وارنر پس از بازی قبلی به سختی می‌توانست مشکلات ضربتی خود را توضیح دهد. عملکرد خفاش‌بازان هندی همچنان یک نگرانی اصلی است، اما تلاش‌های حکیم خان عمان و ریپال پاتل پس از سقوط باتینگ به تیم مبارز امیدوار می‌شود.

فیل سالت که در صدر قرار دارد، در چهار موقعیتی که تاکنون به دست آورده، یا صعود کرده یا سقوط کرده است، در حالی که وارنر در سه اینینگ اخیر خود شکست نخورده است. میزان ضربات کاپیتان نیز محل بحث بوده است، اما این را می توان به ناکامی دسته جمعی تیم نسبت داد.

پریام گارگ با زدن سه بار در مقابل برخی از بولینگ های سریع با کیفیت ظاهری نامناسب به نظر می رسد و به دنبال اثبات اشتباه شک کنندگان خواهد بود. این تیم همچنین از مانیش پاندی باتجربه انتظارات بسیار بیشتری دارد.

آکسار پاتل در فرم ششم مقابل گجرات قرار گرفت، اما دلایلی وجود دارد که می‌توان بالاتر از این بازی کرد.

هنریش نورتیه، ستاره پرتغالی دهلی کپیتالز از آفریقای جنوبی در بازی مقابل RCB کنار گذاشته شد.

بیانیه رسمی منتشر شده توسط DC قبل از درگیری حیاتی آنها با RCB غیبت نورژه را روشن کرد. بولر به دلیل شرایط اضطراری شخصی مجبور شد عازم آفریقای جنوبی شود.

پیش بینی دهلی کپیتالز یازدهم مقابل رویال چلنجرز بنگلور:

دیوید وارنر (C)، فیلیپ سالت (هفته‌انه)، میچل مارش، مانیش پاندی، پریام گارگ، آکسار پاتل، ریپال پاتل، امان حکیم خان، کولدیپ یداو، ایشانت شارما، خلیل احمد

(با ورودی های PTI و ANI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله