جان سینا عکسی از ام اس دانی در ژست کلاسیک “تو نمی توانی مرا ببینی” را به اشتراک گذاشت.

جان سینا تصویری از ام اس دونی را در کلاسیک به اشتراک گذاشت

MS Dhoni در حال بازی برای Chennai Super Kings در IPL 2023© توییتر

شوق MS Dhoni لیگ برتر هند را فرا گرفته است و به نظر می رسد که کاپیتان چنای سوپر کینگز یک طرفدار جدید پیدا کرده است. عکسی از Dhoni که در حین بازی IPL دستانش را تکان می‌دهد، به دلیل شباهت آن به ژست «تو نمی‌توانی من را ببینی» جان سینا، ستاره WWE، در فضای مجازی منتشر شد و خود کشتی‌گیر حرفه‌ای اکنون به این ضربه واکنش نشان داده است. سینا در اینستاگرام عکسی از دونی در ژست ویروسی منتشر کرد، اما او آن را شرح نداد. سینا به دلیل انتشار تصاویر افراد مشهور مختلف در سراسر جهان شناخته شده است، اما ادای احترام او به Dhoni همه طرفداران کریکت را شگفت زده کرد.

این حادثه در جریان بازی CSK مقابل لاکنو سوپر جاینتز رخ داد که درخواست تجدیدنظر ماهش تکشانا توسط داور آنیل چوداری رد شد. Dhoni می خواست روشن کند که به دلیل کنده ها نمی تواند ببیند چه اتفاقی در حال رخ دادن است و در نهایت ژست “تو نمی توانی من را ببینی” را تقلید کرد. این تصویر به سرعت در رسانه های اجتماعی منتشر شد و کاربران تئوری های خود را ارائه کردند.

کاپیتان چنای سوپر کینگز، ام سی دونی، برنده بازی شد و تصمیم گرفت ابتدا در مقابل هندی های بمبئی به میدان برود.

دور دوم ال کلاسیکو IPL در راه است و هر دو تیم به دنبال برد هستند. با این برد، چنای سوپر کینگز پس از پایان تساوی آخرین بازی آنها مقابل لاکنو سوپر جاینتز، به دنبال صعود به رده دوم خواهد بود. هندی‌های بمبئی نیز با تفکری مشابه وارد ورزشگاه می‌شوند و پس از پیروزی با 12 امتیاز به رده دوم می‌رسند.

کاپیتان CSK MS Dhoni در حین پرتاب گفت: “ابتدا ما کاسه خواهیم زد. انتظار می رود کمی باران ببارد، این یکی از دلایل است، به نظر می رسد یک ویکت خوب است و ما می خواهیم آنها برای ما یک هدف تعیین کنند. همه خوب کار کردند، همه می توانند نشان دهند. تمرکز خاصی روی زمین داشتیم، هر بازی بهتر شدیم و اشتباهاتی داشتیم، اما باید خوب کار را تمام کنیم. ما با یک تیم بازی می کنیم.”

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله