در پچ Lean IPL Rohit Sharma، ستاره سابق هند به “تأثیر احساسی” کاپیتانی اشاره می کند.

سانجی بنگر، مربی تیم ملی چلنجرز بنگلور، از روهیت شارما، کاپیتان تیم هند و هندیز بمبئی حمایت کرده است تا پیش از فینال جام جهانی آزمون ماه آینده، از وضعیت ضعیف فعلی خود بازگردد. روهیت تنها برای هفت نفر – پنجمین بازی تک نفره او در یورتمه در این IPL – در برابر RCB اخراج شد، اما MI برای رسیدن به هدف 200 با 21 توپ باقی مانده برای پیروزی با شش ویکت در روز سه شنبه مشکلی نداشت.

روهیت دومین فصل متوالی ضعیف IPL را با خفاش تحمل کرد زیرا میانگین او با تنها 191 دوش از 11 مسابقه به 17.36 کاهش یافت.

شماره 1 جهان هند در فینال WTC در Oval لندن از 7 تا 11 ژوئن به مصاف استرالیا خواهد رفت.

او (روهیت) برای مدت زمان طولانی بازی کرده است و کاپیتان تمام فرمت ها برای هند و همچنین فرنچایز بوده است که عوارض احساسی می گیرد. بنگر پس از پایان کنفرانس در پاسخ به سوالی درباره فرم اسفناک روهیت به خبرنگاران گفت.

اما او این را می داند، او این کار را برای مدت طولانی انجام داده است. به خاطر سرخپوستان بمبئی و کریکت هند، فقط امیدواریم که او به روال عادی گلزنی خود بازگردد.

برای ما (هند) بسیار مهم است که او در فینال جام جهانی آزمایشی اخراج شود و عملکرد خوبی داشته باشد. بنگر، با این حال، گفت که او اطلاعات زیادی در مورد فرم روهیت ندارد زیرا تنها بازی هایی که او دیده است در زمینه نحوه پیشرفت IPL و نحوه اخراج او بوده است.

زمان و انرژی که یک کاپیتان باید برای برنامه‌ریزی و استراتژی تیم در تورنمنت سختی مانند IPL صرف کند، می‌تواند تاثیر کمی روی فرم ضربه‌زنی روهیت داشته باشد.

در تورنمنتی مانند IPL، انرژی که یک کاپیتان باید برای برنامه ریزی و استراتژی صرف کند نیز تاثیر کمی دارد.” بنگر توضیح داد که کریکت T20 بازگرداندن خفاش‌های بی‌فرم را دشوارتر می‌کند.

«در قالب T20، شما وقت لوکس را ندارید. از آنجایی که شما دنبال 200 هستید، نمی توانید به تنهایی بازی کنید و باید از همان توپ اول به دنبال توپ بروید یا حداقل سعی کنید به حریف فشار بیاورید.

دیدید که او در برابر (جاش) هزلوود چه تلاشی کرد، او اولین توپ را بیرون زد. این چیزی نیست که معمولاً از یک batsman خارج از چرخش می بینید.

اما این خواسته‌های بازی T20 است، اگر در حال گلزنی هستید و در فرم هستید، تمایل دارید که گرفتار شوید، اما اگر در بین دوها نباشید، کار کمی دشوارتر می‌شود. شما هنوز باید مطمئن شوید که رویکرد شما به خوبی کلی تیم لطمه نمی زند.”

بولر جیسون بهرندورف نیز سخنان مثبتی برای کاپیتان مبارز خود داشت.

من از قصدی که روهیت بیرون آمد خوشم آمد. او از ویکت پایین آمد و کاسه داران را گرفت، که دیدن آن عالی است.

او واقعاً خوب توپ را وارد دروازه می‌کند. الان خیلی وقت‌ها در وسط نیست، اما ما می‌دانیم که روهیت چقدر خوب است، او یک بازیکن درجه یک است، او واقعاً به چند ضربه خوب برای بازگشت به فرم خوب نیاز دارد.» گفت او

بنگر اعتراف کرد که RCB در نیمه دوم بازی اصلا دعوا نکرد.

حوالی روز دوازدهم احساس می کردیم که هرگز در بازی نبودیم و این چیزی نیست که به آن افتخار کنیم.” او همچنین اعتراف کرد که ناکامی بت‌بازان جوان هندی در ترکیب RCB به تیم در این فصل آسیب رسانده است، اما گفت که آنها به زمان بیشتری نیاز دارند.

برای ما، تیم به گونه ای ساخته شده است که (گلن) ماکسول، فاف (دو پلسیس)، ویرات (کوهلی) و دینش (کارتیک) ستون فقرات ضربه زدن باشند و بازیکنان جوان در اطراف آنها بازی کنند.

آنها (خفاش‌بازان جوان هندی) در حال پیشرفت هستند اما با سرعت بسیار خوبی نیستند. ماهیپال لومرار از یک موقعیت خوب استفاده کرد اما افرادی مانند آنوج روات یا حتی شهباز احمد متأسفانه نتوانستند از این موقعیت ها استفاده کنند.

“تمرین به این معناست، شما باید با جوانان صبور باشید و این زمان می برد. شاید بتوان آن را به مثال رینکو سینگ ربط داد، این فصل اوست، اما او مجبور شده زمان زیادی را صرف کند و نوع کاری که KKR با او در 3-4 سال گذشته انجام داده است، اکنون نتیجه داده است. گفت.PTI DDV PDS DDV PDS PDS

موضوعات مطرح شده در این مقاله