“چطور می تواند LBW باشد؟”: ستاره سابق هند از DRS درباره اخراج روهیت شارما سوال می کند

عملکرد ضعیف روهیت شارما، کاپیتان هندیز بمبئی (MI) با خفاش یکی از نکات مهم در فصل جاری لیگ برتر هند (IPL) بوده است. در جریان بازی روز سه‌شنبه مقابل رویال چلنجرز بنگلور (RCB)، روهیت بار دیگر با خفاش موفق نشد. او در پنجمین تعقیب و گریز MI از 200 ران توسط وانیندو هاسارانگا برای 7 (8) اخراج شد. با این حال، او پس از یک تصمیم نسبتا بحث برانگیز توسط داور سوم پس از تماس DRS توسط RCB از میدان خارج شد.

ارسال هاسارانگا به روهیت روی پد سمت چپ برخورد کرد و اسپینر RCB یک تماس با صدای بلند lbw برقرار کرد که توسط داور داخل زمین رد شد.

با این حال، RCB به سرعت تصمیم را به چالش کشید و ردیابی توپ سه قرمز نشان داد. در حالی که داور داخل زمین مجبور بود تماس اولیه خود را برگرداند، محمد کایف، بتکار سابق هند، پس از اخراج روهیت، از تماس DRS گیج شد.

“سلام DRS، یه تودا جیادا نه هو گایا؟ کایف در توییتی نوشت.

روهیت پس از اخراجش در برابر RCB، یک رکورد ضربه زدن ناخواسته به نام خود ثبت کرد.

ضربه روهیت پنجمین امتیاز تک رقمی متوالی او در IPL 2023 بود که این رکورد ضربه زدن ناخواسته را برای اولین بار در دوران حرفه ای خود در IPL ثبت کرد. او قبل از آن در چهار اینینگ قبلی 2، 3، 0 و 0 داشت.

بدترین نتیجه قبلی او در IPL 2017 بود که در چهار بازی اول فصل تیمش به دلیل 3، 2، 4 و 0 اخراج شد.

این فصل IPL در حال تبدیل شدن به بدترین فصل او به عنوان یک ضربه زن است. او در 11 مسابقه تنها 191 دوش با میانگین 17.36 و نرخ ضربه 124.84 به ثمر رساند. او تاکنون یک نیم قرن در این مسابقات با بهترین 65 ثبت کرده است.

MI بازی را با هفت ویکت برد.

(با ورودی های ANI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله