خشم روهیت شارما از پیوش چاولا پس از تلاش ناموفق در بازی GT vs MI IPL 2023. تماشا کنید

خفاش‌بازان گجرات تایتانز در روز سه‌شنبه در بازی IPL 2023 مقابل هندی‌های بمبئی غوغا کردند. شوبمن گیل نیم قرن خود را به پایان رساند، در حالی که دیوید میلر و آبیناو منوهار نیز سهم مهمی داشتند. GT در 20 اور مجموع امتیاز 207/6 را کسب کرد. روهیت شارما، کاپیتان MI، دوست داشت که مجموع به طور قطعی کمتر باشد. کاپیتان برنده IPL نیز ناامید به نظر می رسید زیرا هم تیمی اش پیوش چاولا تلاش ضعیفی در زمین انجام داد. این حادثه در طول سومین توپ در 17مین اوور مسابقات GT رخ داد، زمانی که رایلی مردیت در حال بولینگ برای آبیناو منوهار بود، که یک تحویل یورک را به نفر سوم هدایت کرد. زمین‌باز چاولا، که در مقابل نفر سوم ایستاده بود، نتوانست توپی را که بین پاهایش قرار گرفته بود، متوقف کند. روهیت اصلا خوشحال نبود و ناامید به نظر می رسید.

تماشا کنید: روهیت خشمگین از پیوش پس از تلاش ناموفق در بازی GT vs MI

در مورد بازی صحبت کردن، تایتان‌های رده متوسط ​​پایین گجرات از دسته بلند برای تاثیرگذاری خوب استفاده کردند و تیم خود را به مجموع خیره‌کننده 207 در مقابل هندی‌های بمبئی در روز سه‌شنبه در مسابقه IPL رساندند. دیوید میلر برای یک توپ 22 توپ 46 منفجر شد، راهول تواتیا 20 توپ شکست ناپذیر را تنها در 5 توپ شکست داد، در حالی که آبیناو منوهار برای زدن 42 توپ در طول همکاری حیاتی 71 ران در ویکت پنجم با این بازیکن آفریقای جنوبی تنها به 21 توپ نیاز داشت. این پس از آن اتفاق افتاد که شوبمن گیل یک توپ 34 توپ 56 را درست کرد.

آرجون تندولکار شروع امیدوارکننده‌ای داشت و پس از اینکه کاپیتانش روهیت شارما پس از برنده شدن در پرتاب، اولین ضربه را انتخاب کرد، چهار ران در اوور اول واگذار کرد.

گیل اولین مرز مسابقه را زمانی به دست آورد که بازیکن بازکننده با تحویل جیسون بهرندورف که کمی کوتاه بود یک پشت مربع بازی کرد.

MI مجبور نبود برای اولین موفقیت خود خیلی منتظر بماند زیرا Wriddhiman Saha یک شوت کششی را از دست داد تا یکی را به سمت دروازه بان Tendulkar در اولین توپ اوور سوم از دست بدهد.

ساها با دریافت مشاوره از شریک خود گیل، تجدید نظر کرد اما تصمیم داور داخل زمین توسط UltraEdge تایید شد.

این یک بازگشت خوب برای Tendulkar Jr. چهار روز پس از اینکه پنجاب کینگز به مدت 48 در سه اور خارج شد. شوایمر 23 ساله با به دست آوردن اعتماد به نفس، تنها پنج زخم روی دست چپ خود ایجاد کرد.

گیل با چند تا چهار و شش، پس از پنج اور اول آرام، به GT شتاب لازم را داد.

گیل کامرون گرین 17 ران اوف بازکننده را جمع آوری کرد و GT در پایان شش اور در پاورپلی به 50 برای یک رسید.

با این حال، مدافع عنوان قهرمانی GT ضربه بزرگی را متحمل شد زمانی که پیوش چاولا (2/34) کاپیتان هاردیک پاندیا را در عمق توسط سوریاکومار یاداو گرفتار کرد.

شوک دیگری در انتظار GT بود که گیل، که در مسیر نیم قرن پرشور خود چند شوت خوب بازی کرد، توسط کومار کارتیکیا بازگردانده شد تا در ابتدای اوور دوازدهم، در سن 91 برای سه تیم، تیم را ترک کند. گیل هفت چهار و شش زد.

ویجی شانکار به دلیل 16 بر 19 اخراج شد قبل از اینکه منوهار و میلر با شوت های بزرگ خود سرعت گرفتند.

Manohar در 17 دور فینال چاولا انباشته شد تا عملکرد او را پس از سه اور اقتصادی خراب کند.

سپس دو نفر از منوهارا و میلر در هجدهمین مسابقه 22 ران روی گرین پرتاب شدند که به مدت سه شش شکست خورد.

در نهایت، رایلی مردیث در اوایل نوزدهم با یک ران اوت به منوهار بولد زد، در حالی که ضربه‌زن به دنبال توپ زدن به توپ بود.

قبل از اینکه میلر با دو ماکسیمم بیشتر اوور را به پایان برساند، تواتیا شش نفر اول را داشت.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله