“حذف سوریاکومار یاداو چگونه معنا دارد”: ستاره سابق هند از انتخاب کنندگان BCCI در ترکیب نهایی WTC سوال می کند

خفاش Suryakumar Yadav در برابر استرالیا در طول آزمون ناگپور.© BCCI

آکاش چوپرا، بازیکن سابق کریکت هند، از منتخبان تیم کریکت هند به خاطر اینکه به سوریاکومار یاداو فقط یک مسابقه آزمایشی داده و سپس او را از تیم کنار گذاشته است، سؤال کرده است. تیم ملی هند روز سه شنبه برای بازی فینال جام جهانی تست برابر استرالیا اعلام شد. در حالی که بازگشت آجینکیا راهانه به تیم برجسته بود، محرومیت سوریاکومار برخی از ابروها را برانگیخت. سوریاکومار پس از موفقیت های خود در T20، در تیم هند برای سری تست های چهار مسابقه ای مقابل استرالیا در فوریه تا مارس امسال قرار گرفت. با این حال، ضربه زن راست دست تنها یک بازی دریافت کرد که در آن 8 ران از 20 توپ در تنها اینینگ های خود به ثمر رساند.

در حالی که چوپرا از حضور رهانه در فینال WTC ابراز خوشحالی کرد، از نحوه برخورد انتخاب کنندگان با سوریاکومار انتقاد کرد.

برای رهانه خوشحالم. اما روشن و خاموش کردن SKY چه فایده ای دارد؟؟ انتخاب کنید کیون کیا…کار لیا توه ek match ke baad drop کیون کیاچوپرا پرسید؟

سوریاکومار اخیراً انتظارات را برآورده نکرده است. او در 6 مسابقه IPL 2023 در حالی که برای هندزان بمبئی بازی می کرد، 123 ران به ثمر رساند.

از سوی دیگر، رهانه با 209 دوش در 5 بازی سومین گلزن برتر فصل جاری لیگ برتر است. میانگین او 52.25 و امتیاز ضربه او 199.05 است.

در جام رانجی که اخیراً به پایان رسیده است، رهانه 634 دوش در 11 اینینگ با میانگین 57.63 برای بمبئی به ثمر رساند. در آن 11 اینینگ، او دویست گل به ثمر رساند، از جمله یک دوصد (204). میانگین مبارزات انتخاباتی او حتی بالاتر از میانگین کلاس اول او 47.12 بود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله