“خبر عالی برای تیم هند”: سرمربی سابق چتشوار پوجارا در آستانه فینال WTC

سرمربی سابق تیم کریکت هند MSK Prasad گفت عملکرد درخشان چتشوار پوجارا در مسابقات قهرمانی کانتی در انگلیس خبر خوبی برای تیم هند قبل از فینال جام جهانی تست ICC مقابل استرالیا است. فینال جام جهانی تست در 7 ژوئن بین هند و استرالیا در Oval برگزار می شود. چتشوار پوجارا در انگلستان کریکت کانتی بازی می کرد. فرم درخشان او در شهرستان نشانه مثبتی برای تیم هند است.

فرم او در مسابقات قهرمانی شهرستان خبر خوبی برای تیم هند است. او در حال تمرین زبان انگلیسی و آشنایی با آن است. قدرت او این است که تا جایی که ممکن است چین را اشغال کند و پس از چند ویکت سریع انتهای آن را ثابت نگه دارد. من مطمئن هستم که دویدن های او بیهوده نخواهد بود.

پوجارا در حال حاضر با 545 دوش در 8 اینینگ با میانگین بالای 68، با سه قرن و پنجاه، برترین گلزن لیگ دسته دوم قهرمانی است. بهترین امتیاز او 151 در پنج مسابقه است.

پوجارا سال گذشته نیز برای ساسکس در فرم خوبی بود. او در 8 مسابقه قهرمانی سال گذشته، 1094 دوش را با میانگین 109.40 به ثمر رساند. سال گذشته او پنج نیم قرن را با بهترین امتیاز 231 به ثمر رساند.

او چهارمین گلزن برتر این بخش پس از وین مدسن (1273 برای دربی شایر)، حسیب حمید (1235 برای ناتینگهام شایر) و سام نورتیست (1189 برای گلامورگان) بود.

پوجارا سال گذشته در جام یک روزه نیز عملکرد خوبی داشت. او در 9 مسابقه، 624 دوش با میانگین 89.14 و امتیاز ضربه 111.62 به ثمر رساند. او سه قرن و دو نیم قرن گلزنی کرد و با 174 گل برتری را به ثمر رساند. او تیمش را به عنوان کاپیتان به نیمه نهایی مسابقات رساند.

پراساد همچنین از بازگشت رهانه به ترکیب تیم مگا تست حمایت کرد و گفت که جوانانی مانند سرفراز خان علیرغم کسب نتایج عالی در کریکت ملی باید منتظر شانس خود باشند. او همچنین گفت که تجربه در چنین مسابقات بزرگی اهمیت دارد و از پیشکسوت بودن رهانه در کریکت بین المللی حمایت کرد.

“خوب است که بازیکنان جدید وارد می شوند. اما رهانه یک بازیکن اثبات شده برای هند در شرایط خارج از کشور، در قرن حضورش در انگلیس و استرالیا است. او به عنوان کاپیتان این سری را در استرالیا برد. برای چنین مسابقات بزرگی، تجربه لازم است. نه فقط دوندگی هایت بلکه نحوه مدیریت فشار و بازی کردنت را نیز انجام می دهی. سرفراز باید منتظر شانس های خود باشد. مطمئنم اگر یک سال دیگر ادامه دهد شانس خود را بدست خواهد آورد. بازیکنان زیادی هستند که پراساد گفت: گلزنان زیادی در کریکت داخلی مانند سوبرامانیان بدرینات، آمل مزومدار و غیره به ثمر رساندم، اما باید منتظر فرصت های من بودم.

رهانه در تمام فرمت‌ها رکورد مناسبی در انگلیس دارد و 1148 دوش در 26 مسابقه، 40 اینینگ با میانگین 29.43 به ثمر رساند. او دو قرن و هفت دهه پنجاه در شرایط انگلیسی، با بهترین امتیاز 106. در تست های انگلستان، 729 دوش در 15 مسابقه، 29 اینینگ با میانگین 26.03، با یک قرن و پنج دهه پنجاه به ثمر رسانده است.

رهانه آخرین بار در ژانویه 2022 در Tests for India ظاهر شد و از آن زمان تاکنون در بازی با توپ قرمز مورد توجه نبوده است. رهانه قبل از کنار گذاشته شدن، سال 2021 وحشتناکی را پشت سر گذاشت که در 13 تست تنها 479 دوش را با میانگین 20.82 به ثمر رساند.

آخرین قرن آزمایشی او در MCG در سری به یاد ماندنی Border-Gavaskar 2020/21 رخ داد، جایی که او کاپیتان بازگشت هند از 36 هیولا در همه مسابقات بود.

مصدومیت شریاس ایر به این معنی بود که یک جای خالی در ردیف میانی برای پر کردن وجود داشت و هند از تجربه او برای تست نهایی یکبار حمایت کرد.

عملکرد او در لیگ برتر هند تا کنون و همچنین نمایش های داخلی او راه را برای بازگشت به تیم هموار کرده است.

رهانه با بازی برای چنای سوپر کینگز، جان تازه ای گرفت و 299 ران در ده اینینگ به ثمر رساند و با نرخ ضربه حیرت انگیز 169.88. او تاکنون دو گل برای این تیم زده است.

قبل از IPL، او به تخته قرعه کشی جام Ranji بازگشت و 634 دوش را در هفت مسابقه برای بمبئی، که شامل دو قرن بود، برگرداند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله