“اگر من یک انتخاب کننده بودم…”: سونیل گاواسکار درباره آینده ویرات کوهلی T20 حکم می کند.

سونیل گاواسکار معتقد است که بحث در مورد آینده ویرات کوهلی T20 زود است.© AFP

سونیل گاواسکار کاپیتان سابق هند معتقد است که بحث در مورد آینده ویرات کوهلی در تیم T20 هند، به خصوص با برگزاری جام جهانی T20 در سال آینده، زود است. کوهلی لیگ برتر هند (IPL) 2023 را با گلزنی در دو بازی آخر رویال چلنجرز بنگلور طی قرن ها به اوج خود پایان داد. او در 14 مسابقه IPL 2023 639 دوش با میانگین 53.25 و نرخ ضربه 139.82 به ثمر رسانده است. به غیر از دو قرن، این بازیکن 34 ساله در مرحله لیگ نیز شش پنجاه را به ثمر رساند.

جام جهانی بعدی T20 در سال 2024 برگزار خواهد شد. قبل از آن، یک IPL دیگر در ماه مارس-آوریل وجود خواهد داشت. فرم کوهلی را باید در این مرحله تماشا کرد. حالا حرف زدن در موردش فایده نداره. وقتی در مورد T20 آینده صحبت می کنیم. گاواسکار در گفت و گو با اسپورت تاک گفت: بین المللی، فرض کنید هند در ماه ژوئن مسابقه ای برگزار کند، سپس او با فرمی که نشان داده است، قطعا در تیم جا می گیرد.

گاواسکار از مدیران خواست تا از نزدیک بر فرم بازیکنان ارشد در IPL 2024 نظارت کنند و سپس در مورد آینده آنها در تیم T20 تصمیم گیری کنند.

اما اگر در مورد جام جهانی 2024 صحبت کنیم که در هند غربی و آمریکا برگزار می شود، قبل از آن در IPL باید فرم بازیکنان را تماشا کنید و سپس می توانید در مورد انتخاب تیم صحبت کنید. جام جهانی.

گاواسکار اضافه کرد که اگر او یک انتخاب کننده بود، بر اساس فرم فعلی کهلی را انتخاب می کرد.

ویرات برای مسابقات بعدی هند در این فرمت قطعا در ترکیب T20I من در فرم فعلی حضور خواهد داشت. او دویست گل زد [in IPL 2023]. کسب دویست گل در کریکت T20، حتی کسب 50 گل نیز دشوار است. این خمیر عالی دویست امتیاز گرفت. اگر من انتخاب کننده بودم و هند در ژوئن امسال با T20 بازی می کرد، بدون شک او را در تیم انتخاب می کردم.

موضوعات مطرح شده در این مقاله