«حتی ChatGPT هم نکاتی را می‌پذیرد…»: پوستر خیره‌کننده MS Dhoni Fan IPL 2023 ویروسی شد

MS Dhoni در بازی Chennai Super Kings در IPL 2023© BCCI

MS Dhoni در بین طرفداران کریکت در هند بسیار محبوب است و تشویق او برای هر تیمی که با آنها خارج می شود یکی از نکات برجسته لیگ برتر هند است. در جریان بازی روز جمعه مقابل سانرایزرز حیدرآباد در استادیوم چپاوک در چنای، جنجالی بود و هواداران چنای سوپر کینگز با پوسترهای منحصر به فردی به افتخار کاپیتان خود آمدند. در یکی از پوستری‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، نوشته شده بود: «توانایی تصمیم‌گیری دانی آنقدر خوب است که حتی ChatGPT هم از توصیه‌های او استفاده می‌کند». دیگری که در طول مسابقه چندین بار روی صفحه نمایش ظاهر می شود، می گوید: “جنگل با آمدن شیر می ترسد، اما خود شیر با آمدن MS Dhoni می ترسد.”

دوون کانوی در نیم قرن شکست‌ناپذیری قابل‌توجه داشت و در 87 دویدن با شریک افتتاحیه روتورای گایکواد به اشتراک گذاشت.

در تعقیب 134/7، نیوزیلندی توپ 57 شکست ناپذیری را 77 به ثمر رساند در حالی که گایکواد 35 گل از 30 تحویل را به ثمر رساند، در حالی که CSK 138 برای 3 در 18.4 اوور را در ورزشگاه ام چیدامبارام ثبت کرد.

پیش از این، Ravindra Jadeja سه ویکت مهم را به دست آورد تا SRH را به امتیازی کمتر از حد مجاز محدود کند.

جادجا ابیشک شارما (34)، راهول تریپاتی (21) و مایانک آگاروال (2) را اخراج کرد زیرا این بازیکن 34 ساله با ارقام 3/22 در چهار اور موفق ترین توپ گیر تیمش شد.

دونی که پس از پیروزی تیمش، با غرش و حمایت شدید جمعیت غلبه کرد، گفت: “هر چه گفته و انجام شده، این آخرین مرحله از دوران حرفه ای من است، هر چقدر هم که بازی کنم.”

پس از دو سال، هواداران این فرصت را داشتند که به اینجا بیایند و ببینند، خوشحالم که اینجا هستم. دونی پس از بازی گفت: تماشاگران به ما عشق و محبت زیادی دادند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله