“آخرین بار به من اطلاع دادند…”: “کاپیتان” ویرات کوهلی پرونده عجیب Faf du Plessis را توضیح می دهد.

ویرات کوهلی RCB را در مقابل RR رهبری کرد© BCCI/Sportzpics

فاف دو پلسیس، کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور (RCB) تصمیم گرفت برای دومین بازی متوالی به عنوان بازیکن تعویضی باقی بماند و باعث شد ویرات کوهلی دوباره تیم را در مقابل راجستان رویالز رهبری کند. به دلیل یک آسیب جزئی دنده بود که دو پلسیس تصمیم گرفت در آخرین بازی مقابل پنجاب کینگز فقط برای RCB بکوبد و به نظر می رسد که این بازیکن آفریقای جنوبی به طور کامل بهبود نیافته است. زمانی که از کوهلی در مورد سناریوی دوپلسیس پرسیده شد، کهلی فاش کرد که مدیریت تیم به او اطلاع داده است که ممکن است مجبور شود برای چند بازی کاپیتان شود.

“انتخاب آن بسیار آسان بود، ما ابتدا می زدیم. این دریچه خشک به نظر می رسد، خشک تر می شود و ممکن است ابتدا فرو بریزد. من این را به سانجو نگفتم، اما خیلی خوشحالم که اول مبارزه کنم. هر دوی ما می توانیم کاری را که می خواهیم انجام دهیم. دفعه قبل به من اطلاع دادند که ممکن است مجبور شوم چند بازی را کاپیتان کنم، کاری که عادت به انجام آن ندارم. بنابراین من خوشحالم که وارد عمل شدم و آماده ادامه کاری هستم که فاف انجام می دهد.

تیم به خوبی پاسخ داد، ما با انرژی زیادی بازی می کنیم و این را در بازی آخر نشان دادیم. یک تغییر برای ما، وین پارنل است و دیوید ویلی جایگزین او خواهد شد. پس از اینکه سانجو سامسون، کاپیتان RR تصمیم گرفت ابتدا به میدان برود، کوهلی گفت که فاف به عنوان بازیکن تعویضی به بازی ادامه می دهد.

RCB از آخرین بازی خود در برابر PBKS یک تغییر در ترکیب خود ایجاد کرد و وین پارنل راه را برای دیوید ویلی باز کرد. به احتمال زیاد، فاف از بازی بعدی آماده هدایت تیم به عنوان یک عضو کامل یازدهم خواهد بود.

در مورد سامسون، او از مدعیان سلطنتی دعوت کرد که ابتدا با خفاش بکوبند و گفت که ترجیح می دهد طرف خود را کاسه کند.

“ما اول کاسه بازی می کنیم. با نگاهی به شرایط، طرف خود و آنها. بنابراین ما بولینگ را ترجیح می دهیم. رختکن ساده، صادقانه است و باید به نحوه بازی خود احترام بگذاریم. ما با همان یازده شروع می کنیم، می تواند یک نفر را اضافه کند. بعداً، سامسون گفت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله