“حتی ام اس دونی هم صحبت می کرد…”: ستاره سابق هند در مورد رستاخیز آجینکیا راهانه در CSK

قهرمانی های CSK آجینکیا راهانه به او کمک کرد تا یک فراخوان تست کسب کند© AFP

حضور مجدد آجینکیا راهانه بتمن کهنه کار در کریکت T20 برای بسیاری تعجب آور بود. Rahane که توسط Chennai Super Kings (CSK) با قیمت پایه 50 lakh INR خریداری شده است، با خفاش این فرنچایز شگفت‌انگیز بوده و به عنوان یکی از بهترین عملکردها در رقابت ظاهر شده است. به نظر می رسد قهرمانی های او با خفاش نیز در بازگشت او به تیم ملی برای فینال جام جهانی تست ICC نقش داشته است. در حالی که Rahane هفته‌هاست که مورد بحث قرار گرفته است، Praveen Amre batsman سابق هند فاش کرد که حتی ام اس Dhoni در مورد تکنیکی که ستاره کهنه کار هندی در این کمپین نشان داده صحبت کرده است.

ما به تازگی به او یادآوری کردیم که چگونه از طریق T20 (با توپ 39-61 در اولدترافورد در آگوست 2011) وارد عرصه بین المللی شد. این یک تصادف است که عملکرد T20 او به او کمک کرد تا به یک بازگشت بازگردد. سخت کوشی همیشه نتیجه می دهد، وقتی که هیچ کس فکر نمی کرد برگردد. او فصل رانجی خیلی خوبی داشت و دوصد گل زد. به نقل از هندوستان تایمز، امره گفت: ما نسخه جدیدی از آجینکیا را می بینیم، مردم واقعاً از اینکه چگونه او برای مدت طولانی به توپ ضربه می زند و شوت های کریکت درست انجام می دهد شگفت زده می شوند.

رهانه همیشه از لحاظ فنی یک ضربه زن خوب به حساب می آمد. اما او هرگز به عنوان یک متخصص T20 در نظر گرفته نمی شد زیرا در کوتاه ترین فرمت بازی، بازیکنانی با قدرت و عضله بی رحم بیشتر به عنوان batsmen برجسته می شدند. با این حال، آمره وقتی فاش کرد که کاپیتان CSK چقدر تحت تأثیر قرار گرفت، وقتی دید که رهانه از تکنیک خود برای برتری در T20s برای Chennai استفاده می کند، امره این افسانه را رد کرد.

امره گفت: “بازی او بر اساس زمان بندی ساخته شده است، و او آن را بازگرداند.” حتی دونی در مورد تکنیک خود صحبت کرد. مردم به اشتباه می گویند که تکنیک در T20 مهم نیست. من بسیار خوشحالم زیرا به عنوان مربی همیشه بر تکنیک اصرار داشتیم، این در T20 واقعاً مهم است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله