جدول امتیازات IPL 2023 به روز شد، لیست نارنجی و بنفش بعد از PBKS در مقابل LSG: Lucknow به رتبه دوم صعود کرد

LSG روز جمعه PBKS را با 56 ران شکست داد.© BCCI/IPL

مارکوس استوینیس و کایل مایرز در حالی که لاکنو سوپر جاینتز در یک مسابقه پر امتیاز روز جمعه با 56 دوش، پنجاب کینگز را شکست داد و دومین رکورد برتر تاریخ IPL را به نام خود ثبت کرد، یک استاد کلاس در ضربات قدرتی برگزار کردند. نمایش بی‌رحمانه مایرز (54 ​​امتیاز از 24) و استونیس (72 امتیاز از 40) باعث شد تا لاکنو سوپر غول‌ها در مقابل پادشاهان پنجاب به عدد 257 برای پنج برسد. پنجاب که برای انجام یک تعقیب و گریز غیرمحتمل به 13 دویدن نیاز داشت، علیرغم اینکه سرعت خوبی داشت، از بازی عقب ماند تا با 201 در 19.5 اوور به پایان برسد.

66 توپ خارج از 36 آتاراوا تاید، اولین امتیاز پنجاه اوور در IPL او بود، اما بازیکنانی مانند لیام لیوینگستون (36 بر 22) و سیکندر رضا (23 بر 14) نتوانستند آنقدر بمانند تا بر حریف فشار بیاورند. شيخار داوان پس از بازگشت تنها دو توپ دوام آورد. یاش تاکور تنیسور جوان با ارقام 4/37 در 4 اور موفق ترین توپ گیر بود.

با این برد، LSG از 8 بازی 10 امتیازی شد و به رده دوم جدول امتیازی صعود کرد. این باعث شد که جاینت گجرات به رتبه سوم سقوط کند.

جدول امتیازات به روز شده را اینجا بررسی کنید:

i10gvpoo

کلاه نارنجی و بنفش:

Faf du Plessis از RCB با 422 گل در هشت بازی همچنان بهترین گلزن است. ویرات کوهلی با 333 دوش در جایگاه دوم قرار دارد. دوون کانوی از CSK (322) و روتورای گایکواد (317) به ترتیب سوم و چهارم هستند. از نظر ویکت گیران پیشرو، محمد سراج از RCB، رشید خان از GT، آرشدیپ سینگ از PBKS و توشار دشپنده از CSK هر کدام 14 ویکت دارند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله