جی شاه، دبیر BCCI تایید کرد که تیم کریکت هند حامی کیت جدیدی در آدیداس می شود

جی شاه، دبیر هیئت کنترل کریکت هند روز دوشنبه تایید کرد که تیم کریکت هند یک اسپانسر جدید در قالب غول پوشاک ورزشی و تجاری آدیداس به دست آورده است. شاه در توییتر تغییر اسپانسر را تایید کرد. او در توییتی نوشت: “خوشحالم که همکاری BCCI@ با @adidas را به عنوان حامیان کیت اعلام می کنم. ما متعهد به رشد بازی کریکت هستیم و نمی توانیم بیشتر از این هیجان زده باشیم که با یکی از برندهای پیشرو پوشاک ورزشی جهان شریک شویم. خوش آمدید، @adidas. “.

اسپانسر فعلی – Killer Jeans – فقط تا 31 مه حقوق اسپانسر را خواهد داشت و پس از آن آدیداس قرارداد را بر عهده خواهد گرفت. قبل از Killer Jeans، MPL اسپانسر کیت تیم هندی بود و حقوق را به Kewal Kiran Clothing Limit در دسامبر سال گذشته منتقل کرد.

همچنین در دسامبر گذشته گزارش شد که غول فناوری آموزشی Byju’s، حامی فعلی، آماده است تا قبل از پایان قرارداد در نوامبر 2023 به این قرارداد پایان دهد. همچنین گزارش شده است که BCCI به دنبال یک اسپانسر عنوان جدید است.

انتظار می رود تیم هند در فینال جام جهانی آزمایشی آینده لباس های جدید آدیداس را بر تن کند. هند میزبان جام جهانی ICC ODI از اکتبر تا نوامبر سال جاری خواهد بود. انتظار می رود این تیم قبل از اینکه لباس آبی جدید دیده شود، چند بازی تک بازی انجام دهد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله