جمعیت شعارهای “ویرات کهلی” را به سمت نوین الحق هدایت می کنند، ستاره LSG به آنها اشاره می کند که بلندتر فریاد بزنند. نگاه کن

IPL 2023 - تماشا کنید: جمعیت شعارهای ویرات کهلی را به سمت نوین الحق هدایت می کنند، ستاره LSG با اشاره به آنها می گوید بلندتر فریاد بزنند.

نوین الحق در حالی که جمعیت نام ویرات کهلی را سر می دهند، اشاره می کند.© توییتر

به نظر می رسد نوین الحق و ویرات کهلی نوعی پیوند درهم و برهم دارند. از زمانی که ویرات کوهلی، ستاره رویال چلنجرز بنگلور، در اوایل این ماه در جریان مسابقه IPL 2023 در لاکنو، با ناوین، بازیکن لاکنو سوپر جاینتز درگیری در زمین داشت، تقریباً هر کاری که این دو انجام می‌دهند، به ویژه در شبکه‌های اجتماعی، توسط هواداران به این حادثه مرتبط شده است. . . اخیراً در جریان بازی RCB-Mumbai Indians، ناوین تصویری از یک انبه منتشر کرده است که حتی مربوط به این اتفاق است.

در ویدئویی که به طور گسترده در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، ناوین را می توان دید که با سورتمه زدن از میان تماشاگران شعار “کولی، کهلی” سر می دهند. یک صفحه غول پیکر در پس زمینه ناوین خمیر سرخپوستان بمبئی را نشان می دهد. بنابراین می توان حدس زد که این ویدیو در ورزشگاه کریکت Ekana در لاکنو در جریان بازی MI vs LSG گرفته شده است. نوین حتی به شعارهای «کلی، کولی» واکنش نشان می‌دهد و به جمعیت اشاره می‌کند که بلندتر فریاد بزنند.

اخیراً در ویدیویی که توسط لاکنو سوپر غول‌ها به اشتراک گذاشته شده است، از نوین در مورد «حادثه سورتمه‌ای» که در حرفه‌اش رخ داده است، سؤال شده است، این بازیکن افغان این حادثه را از یک بازی درجه یک به یاد می‌آورد. نوین در چت با هم تیمی LSG، آوش خان، اختلاف داشت که سوال «سورتمه زدن» مطرح شد.

آوش خان: سورتمه مورد علاقه شما در زمین کریکت که شما یا شخص دیگری سوار آن شده اید چیست؟

نوین الحق: من هرگز اول از کسی نپرسیده ام، این عادت من نیست. یک بازی درجه یک بود که من در انتهای غیر مهاجم بودم که با سورتمه سواری کمی با او مشکل داشتم. مردی که در پوزیشن کشویی اجرا می کند اخیرا ازدواج کرده است. او از ما خواست که بازی را سریع تمام کنیم زیرا آخرین ویکت بود. او گفت که برای کار باید به خانه برود. این یک حادثه سورتمه سواری است که من از بازی در کلاس اول به یاد دارم.

آوش خان: اتفاق خنده‌داری بود، اما یک اتفاق جدی.

نوین الحق: هیچ چیز جدی نبود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله