جشن شیدایی هواداران CSK پس از برد فینال IPL 2023، هم اتاقی ها را می ترساند. ویدیو ویروسی است

تماشا کنید: جشن دیوانه‌وار هواداران CSK پس از برد فینال IPL 2023، هم اتاقی‌ها را می‌ترساند.  ویدیو ویروسی است

اسکرین شات ویدیویی که جشن دیوانه وار یک هوادار CSK را نشان می دهد.© توییتر

فینال IPL 2023 برای چنای سوپر کینگز و میلیون‌ها طرفدار آن خاطره‌انگیز بود. CSK MS Dhoni در یک بازی هیجان انگیز آخرین توپ گجرات تایتانز را شکست داد و پنجمین تاج IPL خود را به دست آورد. این برد CSK را به همراه هندی‌های بمبئی که پنج عنوان IPL دارند، موفق‌ترین فرنچایز IPL می‌کند. این برد برای هواداران CSK که تعداد زیادی در ورزشگاه نارندرا مودی برای حمایت از تیم خود حاضر شدند، یک پیروزی خاطره انگیز بود. آنها تا دیروقت شب ماندند تا اینکه مراسم جایزه به پایان رسید و دانی به عشق خود اعتراف کرد.

زمان جشن نه تنها در ورزشگاه، بلکه توسط هواداران CSK که مسابقه را از روی صفحه نمایش تلویزیون تماشا می کردند، سپری شد. یکی از ویدیوهایی که در فضای مجازی منتشر شد، مربوط به پسری بود که پس از ضربه زدن Jadeja به آخرین توپ چهار برای بردن CSK به عنوان قهرمانی، شروع به جشن گرفتن وحشیانه کرد. جشن های شیدایی او هم اتاقی هایش را می ترساند.

تماشا کنید: جشن شیدایی هواداران CSK هم اتاقی ها را می ترساند. ویدیو ویروسی است

پس از اینکه چنای سوپر کینگز پنجمین عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر هند (IPL) را با شکست دادن گجرات تایتانز با پنج ویکت (DLS) در روز سه شنبه در استادیوم نارندرا مودی در احمدآباد به دست آورد، MS Dhoni افشاگری بزرگی درباره بازنشستگی احتمالی خود ارائه کرد. کاپیتان CSK که با روهیت شارما به عنوان کاپیتان با بیشترین عناوین IPL برابری کرد، گفت که اعلام بازنشستگی او “کار آسانی” خواهد بود، اما او می خواهد برای 9 ماه آینده تمرین کند و سعی کند فصل آینده را به عنوان “هدیه” بازی کند. طرفدارانش

“به دنبال پاسخی هستید؟ به هر حال، وقتی می بینید این بهترین زمان برای من است که بازنشستگی خود را اعلام کنم. اما میزان عشق و محبتی که امسال در هر جایی که بوده ام به من نشان داده است … فکر می کنم … گفتنش برای من آسان است خیلی ممنونم، اما برای من سخت است که 9 ماه کار کنم و برگردم و حداقل یک فصل دیگر IPL بازی کنم. اما خیلی به بدن بستگی دارد. 6 طول می کشد. او پس از ارائه بازی گفت: -7 ماه، تصمیم بگیرم. این بیشتر یک هدیه از طرف من خواهد بود. این برای من آسان نیست، اما روشی که آنها عشق و تعهد خود را نشان دادند کاری است که باید انجام دهم.”

«چشم هایم پر از آب بود، به کمی استراحت در گودال نیاز داشتم. فهمیدم که باید از آن لذت ببرم. فکر می‌کنم آن‌ها مرا به خاطر آنچه هستم دوست دارند، آن‌ها دوست دارند که من اینقدر روی زمین هستم، من سعی نمی‌کنم چیزی را به تصویر بکشم که نیستم. فقط آن را ساده نگه دارید. هر جام ویژه است، اما چیزی که در مورد IPL خاص است، هر بازی مهمی است که باید برای آن آماده باشید.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله