جشن تهاجمی ویرات کوهلی پس از 50 سالگی او در IPL برای RCB vs DC بازگشته است. نگاه کن

تماشا کنید: جشن تهاجمی ویرات کوهلی پس از سومین 50 در IPL برای RCB vs DC بازمی گردد

Virat Kohli تولد 50 سالگی خود را برای RCB vs DC در مسابقه IPL 2023 جشن می گیرد.© توییتر

چه کسی بهتر از ویرات کوهلی است؟ جواب: ویرات کهلی متجاوز. کاپیتان سابق رویال چلنجرز بنگلور در بازی روز شنبه در بنگلور در بازی IPL 2023 برای تیمش مقابل دهلی کپیتالز در بهترین فرم بود. او سومین نیم قرن فصل خود را تنها در 33 توپ به ثمر رساند، در حالی که RCB به یک مجموع بزرگ رسید. اینینگ کهلی شامل شش چهار و یک شش بود. در چند روز گذشته برخی از کارشناسان درباره نرخ ضربات کهلی اظهار نظر کرده اند. بازی های او در برابر DC نیز آنها را تحت تاثیر قرار خواهد داد. یکی دیگر از جنبه های نیم قرنی کهلی جشن پرخاشگرانه او بود.

کهلی تا دیروقت خیلی آرام در حال جشن گرفتن روی زمین بود، اما روز شنبه مشتش را روی سینه گذاشت و خفاش را نیز به سمت گالری نشانه رفت!

تماشا کنید: جشن تهاجمی کینگ کوهلی پس از 50 سالگی او در IPL بازگشته است

دیوید وارنر، کاپیتان دهلی کاپیتالز، برنده بازی شد و تصمیم گرفت روز شنبه در ورزشگاه ام چیناسوامی در بنگلور در لیگ برتر هند (IPL) مقابل رویال چلنجرز بنگلور به میدان برود. RCB در رده هشتم قرار دارد و دهلی کپیتالز در رده آخر قرار دارد زیرا در یک مسابقه پیروز نشده است. بنابراین هر دو برای افتخار خود بازی خواهند کرد و در جدول بالاتر خواهند رفت.

در حالی که RCB به دنبال پیروزی در دومین بازی خود در مسابقات است، DC برای اولین برد خود می جنگد.
RCB یک تغییر در ترکیب با Wanindu Hasaranga به جای دیوید ویلی ایجاد کرد. در تیم دی سی، میچل مارش جایگزین رومن پاول شد.

وارنر، کاپیتان دهلی کاپیتالز در حین بازی گفت: “ما اول کاسه بازی می کنیم. سطح فوق العاده به نظر می رسد، به کارکنان احترام می گذاریم. این تقریباً یک برد است و حرکت از آنجا ناشی می شود. ما نمی خواهیم ویکت ها را در پاورپلی از دست بدهیم. ما تغییر کرده ایم مارش جایگزین پاول می شود.

فاف دو پلسیس، کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور در حین بازی گفت: “این کار را انجام می دهم. امیدوارم در اینینگ های دوم بیاید. در مجموع یک ویکت خوب باقی می ماند. برای من و ویرات مهم است که شرایط را زود ارزیابی کنیم. دشوار است. برای دفاع در اورهای مرگ. ما در زمین خودمان به عنوان یگان ضربه زنی خوب عمل کرده ایم. شما باید بهترین ضربه زن و توپ گیر خود را انتخاب کنید. هاسارانگا به جای ویلی وارد می شود.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله