افسانه هندی از “MS Dhoni, Sachin Tendulkar” برای تجلیل از رینکا سینگ نام می برد.

Virender Sehwag گفت که KKR همچنین کسی را دارد که در Rinku Singh به او تکیه کند.© AFP

رینکو سینگ یک قرن در کوبنده ضربه زد تا سرخ شدن های نایت رایدر کلکته (KKR) را در بازی IPL 2023 مقابل گجرات تایتانز حفظ کند. در حالی که KKR نیاز به 29 ران در فینال داشت، رینکو پیسر GT یاش دایال را به مدت 5 شش با یورتمه شکست داد تا یک پیروزی به یاد ماندنی برای KKR کسب کند. پیش از این، پیش از بازی KKR مقابل SunRisers Hyderabad (SRH) در روز جمعه، Virender Sehwag بازکننده هندی اکنون مارکت را با بازیکنانی مانند Sachin Tendulkar و MS Dhoni مقایسه کرده است.

سهواگ توضیح داد که وقتی تندولکار و دونی با هم می زدند، تیم هند همیشه به این دو افسانه تکیه می کرد. به همین ترتیب، با کنار گذاشتن بازار، KKR نیز کسی را دارد که به او تکیه کند.

تیم KKR معتقد است که رینکو سینگ هنوز آنجاست. وقتی MS Dhoni شروع به تکمیل بازی ها کرد، این باور وجود داشت که Dhoni هنوز آنجاست. در دهه 90، اگر تندولکار آنجا بود، می شد یک مسابقه را برد، اما اگر تندولکار نبود، نه. حالا با KKR و Rinku Singh هم همینطور. سهواگ در Cricbuzz گفت که قبلا آندره راسل برای آنها بود.

هری بروک از انگلیس اولین IPL قرن خود را در روز جمعه به ثمر رساند تا SRH در 23 ران پیروز شود.

بروک در یک توپ 55 توپی 100 ضربات 12 چهار و سه شش را به ثمر رساند که حیدرآباد را به امتیاز 228 بر 4 رساند.

در پاسخ، کاپیتان نیتیش رانا تنها با 41 توپ 75 گل به ثمر رساند در حالی که رینکو با گلزنی 58 توپ از 31 توپ، تیم KKR را هدایت کرد.

با این حال، SRH با 23 ران برنده شد.

بروک مرد مسابقه آن را یک “شب خاص” توصیف کرد و گفت: “این ضربه قطعاً با بهترین عملکردهای دیگر من در آنجاست.”

(با ورودی های AFP)

موضوعات مطرح شده در این مقاله