جدول امتیازات IPL 2023 به روز شد، لیست نارنجی و بنفش پس از بازی LSG و PBKS: پنجاب به رتبه چهارم صعود کرد

PBKS روز شنبه LSG را با 2 ویکت شکست داد.© BCCI/IPL

سیکندررضا اولین امتیاز IPL 50 خود را پس از نمایشی چشمگیر از تیم بولینگ به دست آورد، در حالی که پنجاب کینگز در آخرین مسابقه روز شنبه لاکنو سوپر جاینتز را با دو ویکت شکست داد. کاپیتان KL Rahul که به bat دعوت شد، اولین پنجاه خود را در این فصل IPL شکست داد، اما پادشاهان پنجاب با ویکت‌های به موقع پاسخ دادند تا تیم لاکنو را به عدد 159 برای هشت نفر محدود کنند. در تعقیب 160 برای پیروزی، رازا زیمبابوه ای که با اسپین بولینگ خود یک ویکت را نیز انتخاب کرد، توپ 41 توپ 57 را شکست تا PBKS را پس از 22 توپ 34 متیو شورت در شکار نگه دارد. شاهرخ خان (23 خارج از بازی) هنگامی که در 18 از راوی بیشنا خارج شد، کار را با زدن مرزهای نهایی به پایان رساند. رضا با ضربه برنده‌اش چهار مرز و سه شش زد.

PBKS با این برد دو امتیاز دیگر گرفت و با مجموع 6 امتیاز به رده چهارم جدول IPL 2023 صعود کرد. LSG با وجود شکست در جایگاه دوم باقی ماند.

جدول امتیازات به روز شده را بررسی کنید:

99ii818

کلاه نارنجی:

Shikhar Dhawan همچنان در صدر جدول نارنجی پوش است، در حالی که دیوید وارنر، Virat Kohli، Jos Buttler و Faf du Plessis به ترتیب دوم، سوم، چهارم و پنجم هستند.

q79fnb4

کلاه بنفش:

مارک وود با 11 ویکت در صدر جدول قرار دارد. او روز شنبه دو ویکت مقابل PBKS در لاکنو انتخاب کرد. راوی بیشنوی که در این بازی دو ویکت را نیز انتخاب کرد، اکنون 8 ویکت دارد و چهارم است.

tkhh2qvg

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله