آنوشکا شارما با ضربه زدن ویرات کوهلی به Fiery Fifty در RCB vs DC در IPL 2023 خوشحال می شود. تماشا کنید

تماشا کنید: آنوشکا شارما در حالی که ویرات کوهلی در بازی RCB vs DC IPL 2023 به پنجاه آتشین می زند خوشحال می شود.

آنوشکا شارما خوشحال است زیرا ویرات کوهلی نیم قرن به ثمر رسانده است.© توییتر

ویرات کوهلی در بازی روز شنبه رویال چلنجرز بنگلور مقابل دهلی کپیتالز در بنگالرو، روحیه بالایی داشت و در نیم قرن سومین IPL 2023 خود را به ثمر رساند. او نیم قرن خود را تنها در 33 توپ به پایان رساند و سپس با قدرت جشن گرفت. کاپیتان سابق RCB اخیرا در فرم فوق العاده ای بوده است و او روز شنبه مهارت خود را در ضربات بازی به نمایش گذاشت. آنوشکا شارما همسر کوهلی در این مسابقه که در ورزشگاه ام چیناسوامی برگزار شد در سکوها حضور داشت. پس از اینکه کوهلی نیم قرن خود را به ثمر رساند، آنوشکا شارما از این تلاش بسیار خوشحال شد.

در مورد این مسابقه، رویال چلنجرز بنگلور روز شنبه در یک مسابقه IPL در بنگلور، دهلی کپیتالز را با 23 ران شکست داد. با فراخوانی به bat، RCB امتیاز 174 برای 6 را با ویرات کوهلی با 34 توپ 50 و ماهیپال لومرور و گلن ماکسول به ترتیب 26 و 24 به ثمر رساندند.

برای دی سی، میچل مارش و کولدیپ یاداو هر کدام دو ویکت گرفتند.

در پاسخ، DC سه ویکت سریع را از دست داد تا در یک مرحله به 2 به 3 کاهش یابد و تیم هرگز از عقب نشینی نجات پیدا نکرد و در نهایت در 20 اور خود با امتیاز 151 بر 9 به پایان رسید.

این پنجمین شکست دهلی در تروت بود و آنها را مجبور به پیروزی در 8 بازی از 9 بازی بعدی خود کرد تا امیدی به صعود به مرحله حذفی داشته باشند.

امتیازات مختصر: رویال چلنجرز بنگلور: 174 برای 6 در 20 اور (ویرات کوهلی 50؛ میچل مارش 2/18، کولدیپ یاداو 2/23) پایتخت دهلی: 151 برای 9 در 20 اور (مانیش پاندی 50؛ ویجایکومار)

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله