جدول امتیازات IPL 2023 به روز شد، لیست نارنجی و بنفش پس از پیروزی RCB بر LSG: لاکنو به رده سوم سقوط کرد، بنگلور به رده پنجم رسید.

IPL 2023: RCB پس از پیروزی در 5 بازی از 9 بازی تاکنون 10 امتیاز دارد.© BCCI/IPL

به لطف مصدومیت زودهنگام KL Rahul، رویال چلنجرز بنگلور به اندازه کافی تلاش کرد تا در یک بازی کم گل لیگ برتر هند در روز دوشنبه در ورزشگاه کریکت اکانا، 18 ران برد مقابل سوپر جاینتز لوکهنو را به دست آورد. راهول کاپیتان LSG در اینینگ دوم RCB تلاش کرد تا مرز را متوقف کند همسترینگ سمت راست خود را تحت فشار قرار داد و فقط در انتهای بازی به بیرون آمد که به نفع میهمانان بود. LSG پس از اینکه از او خواسته شد ابتدا کاسه بازی کند، یک صفحه نمایش خوب بولینگ قرار داد تا RCB را به زیر 126 محدود کند.

بعدها معلوم شد که این یک شروع کابوس‌آمیز برای LSG بود در حالی که یک هدف متوسط ​​127 دویدن را تعقیب می‌کرد. آنها در نهایت برای 108 بولینگ شدند.

این برد به RCB کمک کرد تا جایگاهی کسب کند و به جایگاه پنجم صعود کند. از این رو پادشاهان پنجاب به رده ششم سقوط کردند.

از سوی دیگر، باخت به LSG باعث شد که آنها از شماره 2 سقوط کنند. آخرین موقعیت آنها شماره 3 است زیرا راجستان رویال اکنون یک پله بالاتر از آنها صعود کرده است. در صدر جدول، تایتان های گجرات قرار دارند.

جدول امتیازات به روز شده را اینجا بررسی کنید:

0ndkh4e8

کلاه نارنجی، کلاه بنفش:

Faf du Plessis (466 ران) در یک مسابقه 44 ران مقابل LSG پیش افتاد. 1 امتیاز بالاتر از یاشاسوی جیسوال از راجستان رویالز (428). دوون کانوی (414) همچنان در رتبه سوم قرار دارد، در حالی که ویرات کوهلی با 364 ران به رتبه چهارم رسیده است. روتوراج گایکواد (354) در رتبه 5 برتر قرار دارد.

پیسر چنای سوپر کینگز توشار دشپنده، دارنده کلاه بنفش فعلی با 17 پوست سر در 8 مسابقه است. او دارای نرخ اعتصاب 11.76 است، اگرچه نرخ اقتصادی او بالاتر از 11.07 است. او اکنون توسط محمد سراج از RCB با 15 ویکت دنبال می شود. آرشدیپ سینگ با 15 ویکت برای پادشاهان پنجاب سوم شد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله